استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

مزایای نصب درب کنترلی پارکینگ در چالوس

اهمیت درب کنترلی پارکینگ در چالوس

درب کنترلی پارکینگ در چالوس
درب کنترلی پارکینگ در چالوس

همانطور که می دانید امروزه استفاده از درب کنترلی پارکینگ در چالوس از الزامات هر ساختمانی می باشد و مانند گذشته تنها ساختمان های لوکس از آن استفاده می کنند. درب کنترلی پارکینگ در چالوس در انواع یک لنگه، دو لنگه، کشویی، زیر سقفی و لولایی متناسب با کاربری ساختمان و نیاز افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نحوه عملکرد درب کنترلی پارکینگ به این صورت است که ریموت ها بر روی مدار فرمان ست می شوند و هنگامی که شما دکمه ریموت را می فشارید، دستور باز و بسته شدن درب از طریق بازوهای جک به مدار فرمان فرستاده می شود و درب باز یا بسته می شود.

درب اتوماتیک در چالوس
درب اتوماتیک در چالوس

برای خرید درب کنترلی پارکینگ در چالوس با ما تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما راهنمایی لازم را به صورت رایگان در اختیارتان می گذارنند تا بتوانید از میان انواع درب های اتواتیک و کنترلی، مناسب ترین آنها را برای ساختمانتان خریداری کنید.

مزایای نصب درب کنترلی پارکینگ در چالوس

_ آسایش و راحتی: درب های کنترلی پارکینگ با کمترین تلاش تنها به وسیله ریموت باز و بسته می شوند. اهمیت این موضوع را در روزهای بارانی، روزهای گرم سال و یا هنگامی که دچار معلولیت باشید، متوجه خواهید شد.

_ تنوع درب کنترلی پارکینگ متناسب با کاربری ساختمان شما: برای ساختمان های مسکونی، تجاری و … می توانید از انواع مختلف درب کنترلی پارکینگ در چالوس استفاده کنید. این تنوع محصولات باعث خواهد شد هر خانه یا کسب و کار سبک منحصر به فرد خود را داشته باشد.

_ تبدیل درب های قدیمی به درب های اتوماتیک: شما می توانید با نصب جک دروازه بر روی دروازه های قدیمی، درب های معمولی و دستی را به درب های اتوماتیک تبدیل کنید و به مجلل کردن ساختمان تان کمک کنید.

_ ایمنی و امنیت بالا: با نصب درب های کنترلی و اتوماتیک می توانید مطمئن شوید درب پارکینگ شما به درستی و کامل بسته شده است و هیچ فردی بدون داشتن ریموت نمی تواند آن را باز کند و وارد پارکینگ شما شود.

جک دروازه در چالوس
جک دروازه در چالوس

نکات مهم برای خرید درب کنترلی پارکینگ

زمانی که با کارشناسان ما تماس می گیرید، اطلاعات زیر را در اختیارشان بگذارید تا بتوانند راهنمایی های بهتری را به شما ارائه دهند. با دانستن موارد زیر می توانید یک خرید موفق داشته باشد و در نهایت از عملکرد درب کنترلی پارکینگ در چالوس خود رضایت داشته باشید.

_ میزان تردد و رفت و آمد روزانه را در نظر بگیرید.

_ مکان و موقعیت نصب جک دروازه را بررسی کنید.

_ وزن و ابعاد در پارکینگ که قصد دارید جک را به آن وصل کنید را در نظر بگیرید.

_ بودجه مالی و هزینه خود را در نظر بگیرید.

خرید جک دروازه در چالوس
خرید جک دروازه در چالوس

خرید درب کنترلی پارکینگ در چالوس

موسسه حفاظتی آریا ایمن ارائه دهنده خدمات فروش و نصب انواع درب کنترلی پارکینگ در چالوس و شهرهای اطراف می باشد.

برای خرید درب کنترلی پارکینگ در چالوس می توانید از طریق تماس تلفنی و یا از طریق مراجعه حضوری، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

تمامی محصولات ما از بهترین برندهای داخلی و خارجی می باشد که با ضمانتنامه و گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می شود.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.