استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

انواع دزدگیر اماکن

انواع دزدگیر اماکن را بشناسید

هرچه تقاضا برای سیستم اعلام سرقت بالا برود انواع مختلفی از آن را می توان در بازار یافت. برخی از این دزدگیر خانه که در بازار موجود هستند از برندهای ناشناخته ب اصطلاح No Name  هستند. بنابراین اگر بدون مشورت گرفتن از یک کارشناش حرفه ایی بخواهید اقدام به خرید دزدگیراماکن کنید با وجود پرداخت هزینه بالا اما نتوانید جنس مرغوبی از دزدگیر منزل را بخرید یا چون برندهای متفرقه از سیستم اعلام سرقت که در بازار است قیمت پایین تری دارند، اقدام به خرید آنها داشته باشید و پس از مدتی مجبور به پرداخت هزینه هایی برای تعمیر و نگهداری و یا گاها مجبور به تعویض دستگاه سیستم اعلام سرقت شوید.

دزدگیر منزل

موسسه حفاظتی آریا ایمن  Ariaimen.ir، کارشناسان حرفه ایی دارد که در زمینه فروش دزدگیر اماکن در نوشهر،چالوس،  چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود فعالیت می کنند و کاملا غیرمتعصبانه شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

دسته بندی دزدگیرخانه در بازار

دسته بندی دزدگیر خانه موجود در بازار از نظر تکنولوژی ساخت، کاربرد و برند بسیار متنوع است بطوریکه موجب سردرگمی خریداران می شود. دزدگیر منزل از نظر تکنولوژی ساخت به سه دسته ی تلفن کننده ی ثابت، تلفن کننده ی سیم کارتی و ترکیبی از این دو است. و دزدگیر خانه از نظر برند به چند دسته تقسیم می شود که ما به مهم ترین و باکیفیت ترین آنها اشاره می کنیم:

  • فایروال / Firewall : یکی از خوش نام ترین دزدگیرهای اماکن بازار ایران است. که در اینم برند از دزدگیرخانه تعامل خوبی بین مدیر سیستم و دستگاه وجود دارد. این دستگاه مجهز به تلفن کننده سیم کارتی و خط ثابته که از طریق پیامک و تماس می تونید دستگاه رو کنترل کنید، اینجوریه که اگه در سفر هم باشید خیلی راحت امکان کنترل سانترال با گوشی همراهتون وجود دارد.
  • کلاسیک / Classic: از بهترین دزدگیر خانه موجود در بازار است، این دستگاه مجهز به تلفن کننده سیم کارتی و خط ثابته که از طریق پیامک و تماس می شه دستگاه رو کنترل کرد، و البته دستگاه هم می تونه در صورت ورود و خروج غیرمجاز و فعال شدن سنسورها با ارسال SMS از جزئیات وقایع به کاربر یا همان مدیر سیستم اطلاع بده. از نظر قیمتی کمی بالاتر است اما بطورکلی در رده ی قیمتی متوسط قرار دارد.
  • سایلکس / Silex: سایلکس یکی از 5 برند برتر تولید کننده دزدگیر اماکن است. سانترال سایلکس یه قابلیت جذابی دارد که از 99 وقایع آخر گزارش میدهد. در واقع بهتون میگه در چه ساعت و تاریخی با چه ریموتی دستگاه خاموش یا روش شده است. دزدگیر سایلکس هم به تلفن شهری متصل میشه و هم سیم کارتی. در صورت قطع تلفن از طریق سیم کارت با شما تماس بر قرار میکند.
  • جی ام کا / GMK: عملکرد این دستگاه مثه همه ی دزدگیرهای اماکن، اینگونه است که به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل با اعلام صدا این عمل غیرقانونی را اعلان می کند. بدنه مستحکم و مقاومی داره و همچنین روی بدنه یه صفحه نمایش کوچیک از نوع LCD داره که پیغام های حریق یا سرقت نمایش داده میشه. مهمترین ویژگی پکیج دزدگیر اماکن GMK بیمه سرقت 500 میلیون تومانی بیمه ایران می باشد در ضمن این بسته تنها دارنده بیمه سرقت در بین تمامی رقبا است.

دزدگیر خانه

  • آنیک / Anik: یک سیستم اعلام سرقت مناسب است برای اماکن مسکونی، تجاری و اداری می باشد. دزدگیر خانه آنیک از یه روش تماس ، پیامک و نرم افزار قابل فعال یا غیرفعال کردن است. و مانند سایر دزدگیر اماکن از برندهای دیگر به هنگام گذر از یک حریم خصوصی با اعلام صدا ، این عمل غیر عادی را اعلام می‌ کند.
  • پایرونیکس: قابلیت های زیاد دزدگیرخانه پایرونیکس موجب محبوبیت این برند در بین مشتریان شده است. یک قابلیت جالبی که در دزدگیر اماکن پایرونیکس وجود داره اینه که میشود، یک وسیله برقی رو توسط ریموت دزدگیر خاموش و روشن کرد. روی LCD این دستگاه، وضعیت باطری، وضعیت فیوز AUX و میزان آنتن دهی تلفن همراه نمایش داده میشود.
  • GAP : شرکت GAP یک تولید کننده ایرانی با بهترین دزدگیرهای اماکن جهت حفاظت از منازل، دفاتر، اماکن تجاری، اداری و … است. شرکت GAP گپ با استفاده از طراحی های به روز و مونتاژ قطعات با کیفیت و مرغوب، محصولات خود را تولید و روانه بازار می کند.
  • Greatest: دستگاه مرکزی دزدگیر Greatest گریتست که با برد SMD ساخت تایوان در بازار ایران حدود 7 سالی فعالیت دارد می تواند یک انتخاب مناسب باشد برای حفظ امنیت و آرامش خاطر.
  • فورنت: شرکت فورنت 4نت 4NET یکی از پیشگامان در عرصه طراحی و برنامه نویسی هوشمند برای تولید دستگاههای حفاظتی و امنیتی میباشد. دزدگیر اماکن فورنت 4نت 4NET موجود در نمایندگی چالوس یکی از کامل ترین دستگاه های مرکزی دزدگیر اماکن میباشد که قابلیت استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل، مغازه، شرکت، باغ و … را دارد.
  • آنزو: برند آنزو از جمله برندهای با کیفیت با قیمت مناسب در بازار است که از مودم سیم کارتی قدرتمند Quectel بهره می برد و قابلیت کنترل از طرق مختلف از جمله نرم افزار، ریموت کنترل RF و پنل را دارد.

دزدگیر اماکن

اگر ساکن شهرهای شمالی کشور چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد هستید و نیاز به نصب دزدگیرمنزل دارید می توانید از موسسه حفاظتی آریا ایمن Ariaimen.ir کمک بگیرید. بدیهی ست بهترین باتوجه به نیاز شما تعریف می شود، تیم حرفه ایی آریا ایمن بدون تعصب نسبت به برند خاص، مشاوره رایگان می دهند و در کنارتان هستند تا خرید مطمئن و رضایت بخشی داشته باشید.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.