استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

دوربین تحت شبکه در نشتارود

دوربین تحت شبکه در نشتارود

خرید دوربین شبکه ای پی در شمال

همانطور که می دانید دوربین تحت شبکه در نشتارود سیستم های نظارتی به نسبت گران قیمتی هستند که با کمک پروتکل شبکه، داده ها را به تصاویر قابل نمایش بر روی تلفن همراه، کامپیوتر، تبلت و … تبدیل می کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با دوربین تحت شبکه در نشتارود آشنا کنیم و نکات مهم برای خرید این دوربین ها و مزایای آن را بررسی نماییم.

زمانی که به یک تصویر با کیفیت نیاز دارید، نصب دوربین تحت شبکه در نشتارود بهترین گزینه برای شما می باشد. با استفاده از دوربین های مداربسته با کیفیت می توانید نظارت بهتری بر محل مورد نظر داشته باشید. نصب دوربین تحت شبکه در نشتارود برای تشخیص چهره، خواندن پلاک خودرو، شمارش افراد و خودرو و … بسیار مناسب است. دوربین تحت شبکه در نشتارود انواع مختلفی دارند که شما مشتریان گرامی می توانید متناسب با نیازتان هر یک از انواع دام، اسپید دام، بولت، مینیاتوری و … را خریداری و نصب کنید.

دوربین ای پی در مازندران

مزایا دوربین تحت شبکه در نشتارود

دوربین تحت شبکه در نشتارود دارای مزایای زیر می باشد:

  • برای انتقال تصویر به کابل نیاز ندارند. چرا که انتقال تصویر به وسیله شبکه اینترنت انجام می شود.
  • این دوربین ها می توانند همچون تلفن همراه صدا را دو طرفه جابجا کنند.
  • کیفیت تصویر این دوربین ها بسیار بالا می باشد.
  • این نوع سیستم مداربسته دارای امنیت بالایی می باشند.
  • فرآیند شناسایی و پردازش تصویر از دیگر ویژگی های دوربین تحت شبکه در نشتارود می باشد.
  • قابلیت ارتقا و افزایش دوربین تحت شبکه در نشتارود بسیار ساده تر می باشد.

بهترین برند دوربین تحت شبکه در نشتارود کدام است؟

برند های مختلف دوربین تحت شبکه در نشتارود در جهان و در کشورمان وجود دارد که بهترین برند حال حاضر در بازار ایران، هایک ویژن می باشد. این برند پر فروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته جایگاه خوبی در فروش دوربین مداربسته تحت شبکه و سایر تجهیزات امنیتی کسب کند. شما می توانید برای خرید دوربین تحت شبکه در نشتارود ، با ما تماس بگیرید.

نصب دوربین ای پی در نشتارود

قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه

قیمت دوربین تحت شبکه در نشتارود با توجه به ویژگی هایی که دارند متفاوت است. به عنوان مثال رزولوشن تصویر با قیمت آن رابطه مسقیم دارد. هرچه رزولوشن بالاتر باشد، قیمت دوربین تحت شبکه در نشتارود نیز بالاتر خواهد بود. این دوربین ها دارای طیف گسترده ای رزولوشن هستند و می توانند کیفیت تصویری نامحدود ارائه دهند.

 

برای اطلاع از قیمت دوربین تحت شبکه در نشتارود می توانید با کارشناسان آریا ایمن تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در خصوص مناسب ترین دوربین مداربسته برای ساختمانتان را دریافت نمایید.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.