استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

دوربین هایک ویژن در نوشهر

دوربین هایک ویژن در نوشهر

نصب دوربین مداربسته Hikvision
نصب دوربین مداربسته Hikvision

همه ما زمانی که قصد خرید دوربین مداربسته برای ساختمانمان را داریم، با پیشنهاد خرید دوربین هایک ویژن در نوشهر  از سوی بسیاری از فروشندگان معتبر روبرو شده ایم. اما چرا دوربین هایک ویژن در نوشهر ؟

دوربین هایک ویژن در نوشهر  یکی از معتبرترین برندهای دوربین مداربسته در بازار است. کمپانی هایک ویژن سال های سال است که به عنوان پیشرو در زمینه تولید دوربین مداربسته با کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد، بهترین کمپانی تولید کننده دوربین مداربسته در جهان به شمار می رود. این کمپانی در چین قرار دارد و در زمینه تولید دوربین مداربسته، دستگاه DVR ، دستگاه NVR، تجهیزات امنیتی و کنترلی توانسته نیاز تمام مشتریان و کسب و کارها را برآورده کند.

 

پیشنهاد مطالعه: کیفیت دوربین مداربسته نوشهر

♦ مزایای نصب دوربین هایک ویژن در نوشهر

دوربین هایک ویژن در نوشهر  به دلیل مزایای بسیاری که دارد در بین مشتریان دارای محبوبیت بیشتری است. برخی از مهم ترین مزایا دوربین هایک ویژن در نوشهر  عبارتند از:

  • تصویر با کیفیت بالا
  • دید در شب عالی
  • استفاده راحت و آسان
  • نصب ساده و آسان
  • زاویه دید گسترده
  • ضد آب و ضد گرد و غبار (دارای استاندارد بین المللی IP67 و IP66)
  • انتقال تصویر بر روی تلفن همراه
  • مشاهده تصویر در هر جای جهان
  • تنوع محصولات
  • قیمت مناسب
نصب و اجرای دوربین مداربسته هایک ویژن
نصب و اجرای دوربین مداربسته هایک ویژن

♦ انواع دوربین مداربسته هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن انواع مختلفی از دوربین مداربسته را برای اماکن مختلف، طراحی و تولید کرده است. به عنوان مثال برای محیط های تاریک، باید از دوربین های دید در شب استفاده کنید تا همه چیز را به طور واضح ببینید.

در مکان هایی که پر خطر که تردد افراد زیاد است (مانند بانک ها)، باید از دوربین هایی استفاده کرد که قادر به تشخیص چهره اند. زمانی که حادثه ای در این اماکن رخ می دهد، با استفاده از این دوربین ها می توان به راحتی بر روی چهره افراد تمرکز و آنها را شناسایی کرد.

برای محیط هایی که پر از گرد و غبارند و یا امکان ورود آب به داخل دوربین ها وجود دارد، باید از دوربین های ضد آب و ضد گرد و غبار استفاده کرد.

نمایندگی هایک ویژن در مازندران
نمایندگی هایک ویژن در مازندران

پیشنهاد مطالعه: دوربین مداربسته صنعتی (دوربین باکس)

با توجه به ویژگی های فوق، برخی از انواع دوربین هایک ویژن در نوشهر  موجود در بازار عبارتند از:

دوربین مداربسته دام: این دوربین مداربسته با ظاهر زیبا و ظریفی که دارد برای محیط های داخلی مناسب است. همچنین به دلیل قرار گرفتن لنز دوربین در محفظه شیشه ای، در محیط های خارجی پر گرد و غبار نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مداربسته PTZ: این دوربین قادر است در محورهای افقی و عمودی حرکت کند. همچنین می توان با استفاده از این دوربین ها فرد یا ماشینی را ردیابی کرد.

دوربین مداربسته بولت: این دوربین های برای محیط های خارجی و محیط های کم نور بسیار مناسب هستند.

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP: این دوربین ها سیگنال های دیجیتال را از طریق اینترنت انتقال می دهند و دارای رزولوشن کسترده ای هستند.

دوربین IP بی سیم: این دوربین ها به دلیل عدم وجود سیم کشی، به راحتی نصب و جابجا می شوند.

دوربین 4G-LTE: این دوربین ها بدون اتصال به اینترنت و با کمک یک سیم کارت که در درون دوربین قرار می گیرد و دستگاه هایی که سیگنال را ثبت می کنند، کار می کند.

 

 

شما می توانید دوربین مداربسته هایک ویژن در نوشهر را به صورت پکیج خریداری کنید. مجموعه آریا ایمن اقدام به فروش دوربین هایک ویژن در نوشهر به صورت پکیج هایی با تجهیزات کامل کرده است. برای مشاوره و خرید دوربین مداربسته هایک ویژن در نوشهر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.