استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

نمایندگی دوربین مداربسته کیوپلاس QPLUS

معرفی برند QPLUS کیوپلاس

شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷به عنوان وارد کننده محصولات نظارت تصویری آغاز نموده و در سال ۱۳۹۷کارخانه کیوپلاس QPLUS در زمینی با وسعت ۲۰۰۰متر مربع واقع در استان گیان – منطقه آزاد انزلی احداث گردیده است و همچنین در همان سال با حضور آقای دکتر بانک مشاور رئیس جمهور و رئیس کل مناطق آزاد کشور ، جناب آقای دکتر زارع استان دار گیان و دیگر مقامات ارشد اداری منطقه آزاد انزلی در زمینه تولید دوربین مداربسته و لوازم جانبی به بهره برداری رسید. شرکت کیوپلاس QPLUS همواره با انجام تحقیقات مختلف تاش می نماید محصولات خود را بر پایه آخرین دستاوردها و استاندارهای بین المللی تولید، در اختیار مشتریان قرار دهد.

ویژگی های آریا ایمن نماینده کیوپلاس نسبت به همکاران دیگر

شرکت کیوپلاس QPLUS یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی طی سالهای اخیر در زمینه تولید دوربین های مداربسته بوده که پیوسته درخدمت به نمایندگان و همکاران خدمات شایان توجهی را ارائه داده است. شناسایی و حل مشکل سیستم های نظارتی و امنیتی از جمله مسائلی است که برای هر کاربری از درجه اهمیت بالایی برخوردار است . ما در این مجموعه با ارائه پشتیبانی بالا با هدف خدمات و تعمیرات تخصصی دوربین مداربسته در خدمت همکاران هستیم.

شرکت کیوپلاس QPLUS محصولات خود را با ۳۶ ماه گارانتی و ۵ سFال خدمات پس از فروش ارائه می کند این شرکت خدمات منظم و برنامه ریزی دقیق در طول تعمیر و آماده سازی تا تحویل به مشتری را در راس برنامه خود قرار داده است همچنین درجهت سهولت کار همکاران اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی و وب سرویس نموده است که همکاران می توانند مراحل خدمات پس از فروش کالای خود را به صورت آنلاین پیگیری نمایند.

ویژگی های آریا ایمن نماینده کیوپلاس نسبت به همکاران دیگر:

  1. تیم وقت شناس و مسئولیت پذیر
  2. فروش و نصب دوربین مداربسته با قیمت تهران
  3. استفاده از تیم اجرایی (تکنسین نصب دوربین مداربسته) متخصص و دوره دیده
  4. ارائه باکیفیت ترین تجهیزات دوربین مداربسته با قیمتی مناسب
  5. گارانتی طلائی تعویض و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته
  6. مشاوره رایگان و تخصصی دوربین مداربسته
  7. کامل ترین مجموعه تخصصی حفاظتی و دوربین مداربسته در استان مازندران

قیمت دوربین مداربسته QPLUS کیوپلاس

انتقال تصویر دوربین مداربسته کیوپلاس QPLUS روی موبایل

کلیه ی دوربین های پیشنهادی ما قابلیت انتقال تصویر روی موبایل و تبلت با سیستم عامل های اندروید و ios را دارند و می توانید بدون نیاز به IP Static تصاویر دوربین مداربسته را در هر نقطه از جهان رویت کنید.

قیمت دوربین مداربسته QPLUS کیوپلاس

با توجه به تامین دوربین مداربسته و کلیه ی متعلقات برند QPLUS کیوپلاس بدون واسطه، قیمت های ارائه شده توسط ما دقیقاً قیمت شرکت وارد کننده می باشد.

کلیه ی تکنسین های مشغول به کار در شرکت آریا ایمن دوره های تخصصی دوربین مداربسته ، دزدگیر اماکن، خانه هوشمند و… را گذرانده و بهترین عملکرد را در اجرای دوربین مداربسته دارند.

ویژگی های دوربین مداربسته کیوپلاس QPLUS

ویژگی های دوربین مداربسته کیوپلاس QPLUS

  1. دوربین مداربسته دید در شب قوی و واضح
  2. نمایندگی دوربین مداربسته ضد آب و ضد رطوبت
  3. کیفیت بسیار عالی و پایدار در دراز مدت

شرکت آریا ایمن، مجری پروژه های دوربین مداربسته با تکنسین اجرایی متخصص تمامی دوربین ها و متعلقات بدون واسطه از شرکت های وارد کننده تامین می شود. تضمین بهترین قیمت با ارائه پیش فاکتور دقیق فروش، نصب، گارانتی و خدمات پس از فروش توسط تیم تخصصی آریا ایمن آریا ایمن، نماینده مجاز بهترین و معتبرترین برند های دوربین مداربسته در استان مازندران تمامی دوربین های مداربسته و متعلقات بیش از 10 سال در شهر چالوس نصب شده و امتحان پس داده اند.

 

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.