استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

انواع جک درب پارکینگ / انواع درب اتوماتیک پارکینگ

انواع جک درب پارکینگ / انواع درب اتوماتیک پارکینگ

در زندگی سریع امروز درب اتوماتیک پارکینگ دیگر جنبه تشریفات ندارد و از الزامات شده است. جک درب پارکینگ به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه خودرو خود را ترک کنید با ریموت کنترل باز و بسته کردن درب را هنگام ورود و خروج مدیریت کنید. علاوه بر این جنبه زیبایی نیز دارد و موجب بالا رفتن سطح امنیت هم می شود.

انواع جک درب پارکینگ

انواع گوناگون درب های پارکینگی با توجه به مصارفی که دارند عبارتند از: یک لنگه، دو لنگه، کشویی، زیرسقفی ، لولایی. که معمولا از درب پارکینگ لولایی برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شود.

جک درب برقی یک لنگه برای فضایی مناسب است که فقط یک اتومبیل بخواهد از آن ورود و خروج کند. در صورتیکه در سایز بزرگ ساخته شود جک قوی تری برای باز و بسته کردن درب نیاز است و از طرفی مدت زمان طولانی تری نیز زمان میبرد.

در صورتیکه پارکینگ ورودی خروجی وسیعی داشته باشد از درب اتوماتیک دو لنگه استفاده می شود، معمولا در طراحی این نوع درب از جک های کوچک تر استفاده می شود تا سرعت باز و بسته شدن آن بیشتر شود.

در زمان انتخاب جک درب برقی به فضایی که درب پارکینگ برای باز و بسته شدن نیاز دارد دقت کنید. ممکن است در وهله ی اول اطلاعات کافی در مورد جک درب برقی و قیمت جک درب برقی پارکینگی نداشته باشید و همین امر موجب سردرگمی شما شود. اگر در چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود به دنبال جک درب برقی مناسب هستید حتما از کارشناسان حرفه ایی آریا ایمن Ariaimen.ir در این زمینه کمک بگیرید تا دچار چالش های بعدی نشوید.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ

جک درب برقی از نظر مکانیزم کار کرد به دو دسته تقسیم می شوند:

جک الکترو مکانیکی درب پارکینگ : عمر مفید استفاده از این جک درب برقی، 8 تا 10 سال است. این جک برای درب ساختمان های مسکونی که تردد کمتری دارد و سبک تر است مورد استفاده قرار می گیرد.

جک هیدرولیکی درب پارکینگ : این جک درب برقی برای مکان های پرتردد مثل پارکینگ عمومی، درب ورودی کارخانجات صنعتی مورد  استفاده قرار می گیرد و مناسب درب های سنگین با وزن بالا است. این نوع از جک ها گران تر از جک های الکترومکانیکی هستند و با فشار هوا و روغن کار می کنند. عمر مفید استفاده از این جک ها 10 تا 15 سال است.

قیمت جک درب پارکینگی

انواع مختلفی از جک درب ریموتی در مدل های مختلف با تنوع قیمت جک درب پارکینگی متنوع در بازار وجود دارد که هرکدام مزایای خود را دارند، هنگام خرید جک درب اتوماتیک علاوه بر اینکه به قیمت جک درب پارکینگی توجه می کنید، وزن و عرض درب پارکینگ و میزان تردد را در نظر بگیرید.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.