استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

بررسی جک های پارکینگی اتوماتیک در نوشهر و چالوس

جک پارکینگی چیست؟

در هر خانه ایی پارکینگ‌ها یکی از مهمترین قسمتهای هر ساختمان هستند که امکان عبور و مرور افراد و ماشین‌ها را به آسانی فراهم می‌کنند. یک درب پارکینگ مدرن به گونه ایی طراحی شده اس که باید بتواند به‌ طور خودکار و بدون دخالت انسان ، و با نزدیک شدن خودرو یا افراد تشخیص بدهد یا اینکه با زدن دکمه ی روی ریموت ، از راه دور باز یا بسته شود. مهم ترین عاملی که باید در جک های پارکینگ به آن توجه کرد امنیت آنهاست ، با نصب جک پارکینگی در چالوس ایمنی ساختمان و دربتان افزایش می یابد و مانع ورود افراد غریبه به ملک شما می شود .

درب پارکینگ انواع و مدل های مختلفی دارند ، مانند درب پارکینگ از جنس چوب ، آلومینیوم ، آهن، فایبرگلاس و غیره ساخته شود. بنابراین درب‌های پارکینگی را می‌توان بر اساس جنس‌شان به انواع مختلفی تقسیم کرد.

انواع دیگری از درب های اتوماتیک هستند که بر اساس عملکردشان تقسیم بندی می شوند . مانند درب‌های پارکینگی برقی ، سکشنال ، لولایی ، ریلی و … تقسیم می‌شوند.

جک پارکینگی در چالوس

نصب جک پارکینگ بازویی

از این مدل جک برای درب‌های لولایی ، سکشنال و تاشو استفاده می‌شود. این جک‌ها دارای اهرم‌هایی هستند که می‌توانند لنگه های درب را به حرکت درآورند. باید توجه داشت که هرچه وزن درب بیشتر باشد ، به اهرم‌های بیشتری برای باز و بسته کردن آن نیاز است. برای نصب جک پارکینگی در نوشهر ، لازم است که دقت لازم را برای نصب در الویت قرار داد.

نصب جک ریلی

از این مدل جک برای درب‌های زیرسقفی ، سکشنال و کرکره‌ای استفاده می‌شود. به‌طور کلی تمام درب‌هایی که حالت عملکردشان به‌ صورت ریلی یا وابسته به ریل‌ها باشد ، برای باز و بسته شدن به این مدل جک های ریلی نیاز دارند.

جک ریلی به گونه ایی طراحی شده که به‌ صورت ریلی از دو طرف باز می‌شود. باید در طرفین درب ، فضای خالی روی دیوار در جهت باز شدن درب وجود داشته باشد.

درب های امنیتی اتوماتیک بدون کمک شخص باز و بسته می شوند و یک انتخاب عالی به خصوص برای درب ویلاها در نوشهر و چالوس محسوب می شوند. معمولا این کار از طریق یک سیستم کنترل دسترسی کوچک انجام می شود که در آن صاحب خانه یا بازدیدکنندگان مجاز کد امنیتی را تایپ می کنند که به آنها اجازه ورود می دهد. علی رغم بسیاری از نکات مثبت جک های پارکینگی اتوماتیک ، بسته به جایی که واحد درب بازکن خود را نصب می کنید، ممکن است نکات منفی نیز پیدا کنید. در این مقاله به نقد و بررسی جک های  پارکینگی اتوماتیک در نوشهر و چالوس: مزایا و چالش ها پرداخته می شود. اگر قصد تهیه و خرید جک های پارکینگی اتوماتیک در شمال دارید میتوانید با ما از طریق شماره های مود در سایت و اینستاگرام در ارتباط باشید و از مزایا و معایب آنها مطلع شوید .

جک پارکینگی در نوشهر

مزایای جک های پارکینگی

چه به دنبال یک ویژگی بصری چشمگیر برای خانه خود باشید یا فقط بخواهید پس از بسته شدن دروازه های احساس امنیت کنید، خرید جک پارکینگ در نوشهر و چالوس  بهترین گزینه است:

یک دروازه خودکار امکان دسترسی آسان را فراهم می کند.

برخی از ورودی ها دارای جک پارکینگ در چالوس نیستند و با قفل ایمن می شوند. عبور از چنین دروازه در باران یا برف بسیار سخت است. درب های اتوماتیک تمام کارها را برای شما انجام می دهند تا با خیالی آسوده وارد منزل و یا محل کارتان شوید.

یک درب اتوماتیک امنیت را فراهم می کند

هر چیزی که به عنوان یک مانع عمل می کند امنیت را تامین می کند و یک دروازه یک مانع است. یک جک پارکینگی در نوشهر و چالوس از تردد وسایل نقلیه ناخواسته در ملک شما جلوگیری می کند. همچنین از ورود قرارهای هماهنگ نشده و مهمانان ناخواسته در محل شما جلوگیری می کند. حتی کودکانی که ممکن است کنجکاو باشند، نمی توانند وارد محوطه مورد نظر شوند و به اموال شما یا به خود آسیب برسانند.

درب ورودی دارای جک پارکینگی جذابیت ویژه ای به محیط می بخشد.

دروازه ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. نصب جک پارکینگی در نوشهر و چالوس ارزش ملک شما عزیزان را بیشتر می کند.

خرید و فروش جک درب کنترلی در نوشهر

یک درب اتوماتیک یک سرمایه گذاری است

چه برای یک مجتمع آپارتمانی یا محل سکونت شخصی خود یک دروازه اتوماتیک نصب کنید، این یک سرمایه گذاری است که بازدهی ایجاد می کند. مستاجران برای امنیت که وقتی دروازه ای از آنها محافظت می کند احساس می کنند، اجاره بهای بیشتری را پرداخت می کنند. همچنین نصب جک پارکینگ در نوشهر ارزش ملک را چند بیشتر می کند.

یکی از اشکالات درب اتوماتیک که به ندرت مورد توجه قرار می گیرد این است که از نیروی الکتریکی استفاده می کند و زمانی که برق قطع می شود نمی توان از این عملکرد استفاده کرد. که امروزه جک های 24ولت این مشکل را حل کرده اند و با نصب یک باتری بک آپ می توانید در صورت قطعی برق از در اتوماتیک استفاده کنید .

نکته مهم دیگری که باید در هنگام خرید جک پارکینگ در نوشهر و چالوس باید به آن توجه کنیم ، شرایط آب¬وهوای منطقه اییست که در آنجا نصب می کنید. بهتر است مدل و جنسی را انتخاب کنید که بهترین سازگاری را با شرایط آب وهوای آن محل داشته باشد و در درجه دوم ظاهر درب اتواتیک را در الویت قرار دهید.

در انتخاب مناسب‌ترین درب پارکینگ از لحاظ جنس بهتر است به نکات زیر توجه کنید :

بودجه

امنیت درب

نوع آب و هوای منطقه ی راه اندازی و نصب

شکل ظاهر و زیبایی درب

خرید و فروش جک درب کنترلی در چالوس

جمع بندی

همانطور که در این مقاله از مزایای جک های پارکینگی اتوماتیک متوجه شدیم ، با  نصب جک پارکینگ در نوشهر شما کنترل بیشتری بر اینکه چه کسی وارد محل شما می شود، دارید. موسسه حفاظتی ما به خود افتخار می کند که خدمات جک های پارکینگی اتوماتیک در نوشهر و چالوس را بیش از 15 سال به شما همشهریان عزیز ارایه می دهد. برای دریافت مشاوره نصب جک پارکینگ در چالوس و قیمت جک پارکینگ در نوشهر و چالوس می توانید با کارشناسان فروش ما صحبت کنید.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.