استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

اجرای جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر

اجرای جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر

درب اتوماتیک در نوشهر
درب اتوماتیک در نوشهر

دیگر نیازی نیست زمانی را صرف کنید و از ماشین پیاده شوید و درب پارکینگ را باز و سپس ببندید. چرا که با نصب جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر، تنها با فشردن یک دکمه بر روی ریموت می توانید درب پارکینگ را باز و بسته کنید. اگر نگاهی به اطرافمان بیندازیم، خواهیم دید که بیشتر ساختمان های اطرافمان به این فناوری تجهیز شده اند. شما هم می توانید با نصب جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر، تردد را برای خودتان آسان تر کنید.

اگر می خواهید اطلاعات مختصر و مفید در مورد جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر بدست آورید، توصیه می کنیم که مطلب زیر را بخوانید تا با اجزای جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر، عوامل موثر با عملکرد بهتر جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر و نکات مهم برای نگهداری این نوع درب ها آشنا شوید.

نصب درب اتوماتیک در نوشهر
نصب درب اتوماتیک در نوشهر

اجزای یک جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر

شما می توانید جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر را در قالب پکیج از فروشگاه ما (موسسه آریا ایمن) خریداری کنید و از تکنسین نصب ما بخواهید نصب و راه اندازی آن را نیز انجام دهند. در داخل یک پکیج جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر، اجزا و قطعات زیر قرار دارد:

_ دو عدد بازو

_ مرکز کنترل

_ فلاشر یا چراغ هشدار دهنده

_ چشمی

_ دو عدد ریموت فابریک

_ رسیور

_ قطعات فلزی نصب

 

نکات مهم برای محافظت از جک اتوماتیک

_ باتری ریموت را به موقع تعویض کنید.

_ در فصل تابستان برای چشمی، سایبان نصب کنید.

_ چشمی را مرتب تمیز و سلامت آن را بررسی کنید.

_ در فصل زمستان تمامی اجزای جک دروازه همچون ریل، غلتک، جک، فنر و … را روغنکاری کنید.

_ به نحوه باز و بسته شدن درب ها دقت کنید تا اگر اختلالی در عملکرد آنها بوجود آمد، سریعاً درب ها را سرویس و تراز کنید.

خرید جک درب اتوماتیک در نوشهر
خرید جک درب اتوماتیک در نوشهر

عوامل موثر بر سرعت جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر

اگر سرعت جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر ساختمان تان برای تان اهمیت دارد، به موارد زیر توجه داشته باشید:

نوع جک: جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر به دو دسته هیدرولیک و الکترومکانیک تقسیم می شوند. جک های هیدرولیک قدرت بیشتری دارد و برای درب های بزرگ و سنگین مناسب می باشد. اما سرعت باز و بسته شدن آن کمتر است.

لولا: لولای جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر، از دیگر عوامل تاثیر گذار بر سرعت جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر می باشد. بنابراین اگر گیر داشته باشند و روان حرکت نکنند، سرعت درب کاهش می یابد و کندتر عمل می کنند.

فاصله جک تا لولا: هرچه فاصله پین جک تا لولا کمتر باشد، سرعت درب اتوماتیک بیشتر خواهد بود. شما می توانید از نصاب درخواست کنید تا متناسب با سرعت مد نظرتان، پین را نصب کند.

شرایط آب و هوایی: سرعت جک پارکینگ هیدورلیکی، در فصل سرد سال کمتر و در فصل گرم سال روان تر است. دلیل آن وجود روغن در مخزن آن می باشد که در فصل سرما به حالت جامد نزدیک تر می شود. همچنین وزش باد نیز بر سرعت عملکرد جک پارکینگ تاثیر گذار است و باید متناسب با شرایط جوی جکی  را نصب کنید که در برابر وزش باد مقاوم باشد.

در صورتی که سرعت جک اتوماتیک پارکینگ در نوشهر برایتان مهم است، توصیه می کنیم با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید تا مناسب ترین محصولات را متناسب با بودجه و خواسته شما، به شما معرفی کنند.

 

برای خرید جک اتوماتیک پارکینک در نوشهر و شهرهای اطراف می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. موسسه حفاظتی آریا ایمن یک شرکت معتبر در زمینه فروش و نصب انواع جک پارکینگ در نوشهر می باشد. تمامی محصولات این شرکت از بهترین برند های موجود در بازار می باشند و به همراه گارانتی و ضمانتامه به مشتریان ارائه می شود.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.