استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

خرید جک ریموتی پارکینگی، دوربین مداربسته، دزدگیر منزل

خرید جک ریموتی پارکینگی/ دوربین مداربسته/ دزدگیر منزل

امروزه کمتر محیطی پیدا می شود که از سیستم های حفاظتی- امنیتی استفاده نکرده باشد. روند سریع زندگی، مشغله های بالای زندگی و آمار بالای سرعت، افراد را مجاب می کند تا برای تامین امنیت و نظارت بر محیط زندگی خود از این ابزارها استفاده کنند. از طرفی جبران خسارت با توجه به تورم بالا سخت می باشد، پس بهتر است با استفاده از دوربین مداربسته ، جک درب پارکینگی و دزدگیر اماکن از وقوع خسارت مالی و جانی پیشگیری کرد. در ادامه این مقاله به تفکیک این سه مورد را به اختصار معرفی می کنیم.

قیمت دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

از جمله سیستم های نظارتی-تصویری محسوب می شود که بسیار کاربردی است در اماکن مسکونی، ادارات، شرکت ها و کارخانجات برای نظارت بر اجرای درست وظایف پرسنل و پیشگیری از سرقت و وقوع جرم می باشد.

بهترین برندهای دوربین مداربسته

برندهای متعددی از دوربین مداربسته در بازار وجود دارد که اگر بدون شناخت کافی به سراغشان بروید ممکن است دچار سردرگمی شوید. در ابتدا با شناخت درست نیازتان به نصب دوربین مداربسته و مشورت با کارشناس حرفه ایی در این حیطه کمک بگیرید. از جمله بهترین برندهای دوربین مداربسته عبارتند از، اکسیس Axis ، HD Vision ، Hik Vision ، داهوا Dahua ، اویجیلون Avigilon ، ویوتک vivotek .

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته می تواند مولفه ایی باشد مبنی بر بالا بودن کیفیت دوربین مداربسته اما آنچه مهم است شناخت دقیق عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته است. ما در اینجا به 6 مورد از عوامل تاثرگذار بر قیمت دوربین مداربسته اشاره می کنیم.

گارانتی دوربین مداربسته

  • برند دوربین مدار بسته
  • جنس بدنه دوربین مداربسته
  • تکنولوژی بکار رفته در دوربین مداربسته
  • امکان بهبود تصویر دوربین مداربسته
  • کیفیت تصویر دوربین مداربسته
  • لنز بکار رفته در دوربین مداربسته

گارانتی دوربین مداربسته

پیش می آید در هنگام خرید دوربین مداربسته متوجه تفاوت قیمت آن با مدل های مشابه از برندهای دیگر می شوید، گارانتی در این مواقع نقش بسزایی دارد. مهم است که هنگام خرید دوربین مداربسته گارانتی مدت دار با مهر و امضای شرکتی که نشان از تعهد و مسولیت پذیری نسبت به فروش آن کالا می باشد به شما تحویل داده شود. تا در صورت بروز مشکل طبق گارانتی شرایط تعویض بی قید و شرط شامل حال شما شود.

خدمات دوربین مداربسته

شعار زیبای ست ” تامین قطعات، تضمین خدمات ” . حال اگر پس از خرید دوربین مداربسته بتوانید از خدمات آن شرکت در مواقع ضروری بهره مند شوید. نشان از کیفیت بالای مسولیت پذیری آن شرکت در قبال مشتریان است.

دزدگیر اماکن

آمار بالای سرقت، هراسی در جامعه بوجود آورده است به گونه ایی که سارقان بی ترس و محابا وارد حریم خصوصی زندگی افراد می شوند و خسارت های مالی و در مواردی حتی جانی به دنبال دارد. حقیقتا با وجود تورم بالا جبران خسارت نیز دشوار و گاهی جبران ناپذیر می باشد.

قیمت دزدگیر اماکن

برند دزدگیر اماکن

هدف از نصب دزدگیر اماکن، پیشگیری از وقوع حوادث می باشد. حالا اگر در موارد اضطراری دزدگیر درست عمل نکند، علاوه بر اینکه خسارت به همراه دارد، هزینه ی صرف شده برای خرید دزدگیر و نصب آن نیز هدر می رود. بنابراین بهتر است در ابتدای کار از برندهای شناخته شده که در طی سالیان رضایت بالای مشتریان را دارند، استفاده کرد، این برندها عبارتند از دزدگیر کلاسیک Classic ، دزدگیر جی ام کا GMK ، دزدگیر سایلکس SILEX و دزدگیر فایروال FIREWALL که  بهتر است از فروشگاههای معتبر خریداری شود تا از اصالت کالا مطمئن باشید.

قیمت دزدگیر اماکن

قیمت دزدگیرخانه به عواملی همچون به برند دزدگیر اماکن که تولید داخلی است یا خارجی، تعداد ماژول های دزدگیر و لوازم جانبی آن و بی سیم یا با سیم بودن آن، گارانتی و … بستگی دارد. و بسته به حساسیت محیطی که می خواهید برای آن دزدگیر نصب کنید تعیین قیمت می شود.

انواع دزدگیرخانه

  • خرید و فروش دزدگیر اماکن سیم کارتی: در دزدگیر اماکن سیم کارتی امکان کنترل و مدیریت پنل و سنسورها از راه دور وجود دارد که بسیار کاربردی می باشد، این دزدگیرها با اپراتورهای ایرانسل و همراه اول سازگار می باشند. و در صورت تحریک هریک از سنسورها با شماره هایی که برایش مشخص شده تماس گرفته یا پیام ارسال می کند.
  • خرید و فروش دزدگیر اماکن با سیم: در این نوع از دزدگیر اماکن در تهران، ارتباط بین سنسورها، پنل مرکزی و آژیر با سیم است، بهتر است در محل هایی که نیاز به دزدگیر اماکن است و امکان سیم کشی تو کار وجود دارد از دزدگیر اماکن باسیم استفاده می شود.
  • خرید و فروش دزدگیر اماکن بی سیم: در دزدگیر اماکن بی سیم، سنسورها با باتری کار می کنند. و نیاز به سیم کشی نیست و نصب آن آسان تر است.

خرید و فروش دزدگیر اماکن سیم کارتی

امکانات دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن با توجه به این که یک سیستم امنیتی هشدار دهنده محسوب می شود. امکانات فوق العاده ایی دارد که با استفاده از سنسورهای مناسب احتمال وقوع حادثه ایی خسارت برا را تا حد بالایی کاهش می دهد. برخی از این امکانات عبارتند از :

  • قابلیت کنترل از راه دور و نظارت بر محیط
  • بهره وری از فناوری بی سیم و باسیم
  • باطری پشتیبان
  • دارای چند زون با حالت های مختلف
  • ضبط پیام
  • شنود صدای محیط
  • امکان تعریف 20 شماره مخاطب برای تماس در مواقع اضطراری

درب اتوماتیک

جک درب برقی که در سالهای اخیر جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کرده علاوه بر اینکه وسیله ی امنیتی محسوب می شود، جهت رفاه و زیبایی ساختمان، مخصوصا ساختمان های مسکونی کاربرد داد.

جک درب اتوماتیک

بهترین برندهای جک درب اتوماتیک

انواع برندهای مختلفی از جک درب برقی در بازار وجود دارد که ما در ادامه بهترین برندهای جک درب برقی را به شما معرفی خواهیم کرد: BFT بی اف تی، Protocoپروتوکو، بلانکو Blanco، روما ROMA ، یال yal ، سوزوکی Suzuki، سیماران SIMARAN .

انواع جک درب اتوماتیک

جک درب برقی به دو دسته ی 24 ولت و 220 ولت تبدیل می شوند.

  • جک 24 ولت، برای درب های سبک با میزان تردد بالا مناسب است، از طرفی امکان اتصال باطری به آن وجود دارد تا بتوان در مواقعی که برق قطع می شود با کمک باطری بتوان چن مرتبه درب را باز و بسته کرد.
  • جک درب اتوماتیک 220 ولت، برای درب های سنگین مناسب است و در مواقع قطع برق با استفاده از خلاص کن، جک را خلاص کرد و به صورت دستی درب را باز و بسته کرد.

بهترین جک درب برقی

بهترین جک درب برقی

همیشه بهترین با توجه به نیاز شما تعریف می شود. برای همین لازم است پیش از خرید جک درب برقی ، میزان تردد (تعداد دفعات باز و بسته شدن درب در شبانه روز)، عرض درب و وزن درب را در نظر بگیرید، سپس جک درب برقی را متناسب با درب ورودی خود انتخاب کنید.

شاید به تازگی صاحب یک ویلا در شهرهای نوشهر، چالوس، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود شده باشید و قصد دارید برای ویلای خود سیستم امنیتی خریداری کنید. بنابراین پیش از هر چیز لازم است از یک کارشناس خبره مانند کارشناسان وب سایت www.ariaimen.ir در این زمینه مشورت بگیرید تا علاوه بر اینکه هزینه هایتان هدر نرود، از خسارت های احتمالی نیز پیشگیری شود.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.