استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

دزدگیر اماکن خانه و محل کار ، بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت در چالوس و نوشهر

 

دزدگیر اماکن در چالوس

دزدگیر امنیتی مجموعه ای از سیستم هایی است که هدف آنها حفاظت از یک مرکز خاص است. هشدار امنیتی به شما امکان می دهد از یک شی (خانه، آپارتمان، اماکن غیر مسکونی) در برابر تلاش متجاوزان برای ورود یا سرقت اموال محافظت کنید. همچنین چنین سیستمی از مشکلات روزمره (به عنوان مثال نشت آب یا گاز) محافظت می کند. شما می توانید فهرستی دقیقی از عملکردهای هشدار را به صورت جداگانه از ما بخواهید. ما برای خرید و نصب دزدگیر خانه در چالوس و نوشهر به شما عزیزان مشاوره می دهیم و این خدمات را به بهترین شکل انجام می دهیم. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دزدگیر امنیتی چیست؟

دزدگیر امنیتی از یک صفحه کنترل و انواع سنسور تشکیل شده است. در دزدگیر اماکن خانه در نوشهر در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد توسط سنسورها و کنتاکت های مغناطیسی مشکلات را شناسایی و به کنترل پنل ارسال می کند. در نتیجه صداری بلند آژیر شنیده می شود .

ورود غیرمجاز را به افراد مجاور اطلاع می دهد یا یک هشدار به آدرس گزارش از پیش تعیین شده ارسال می کند. سیستم های دزدگیر اماکن خانه در نوشهر و چالوس در کاربردهای گسترده و متنوعی از جمله خانه و ویلا، تاسیسات صنعتی مانند کارخانه و انبار، دفتر، اماکن دولتی و نظامی مورد استفاده است.

 

مراحل کار دزدگیر امنیتی از تشخیص تا گزارش سرقت :

مراحل کار دزدگیر اماکن خانه در چالوس به این صورت است که با استفاده از سنسور حرکت ، تماس مغناطیسی و یا پرتو عکس مزاحم یا دزد را تشخیص می دهد. به محض دریافت اطلاعات آلارم هشدار را به کنترل پنل ارسال می کند. آژیر صدا برای دور زدن مزاحمان به صدا در می آید  و در نهایت ارسال اعلان به آدرس گزارش انجام می شود. هر چند روند کار در همه سنسورها به این صورت است اما در تشخیص انتخاب مکان نصب دارای اهمیت است. شما عزیزان می توانید برای مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب دزدگیر خانه در چالوس و نوشهر با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

 

دزدگیر خانه در نوشهر

انواع دزدگیرهای امنیتی به منظور جلوگیری از سرقت در نوشهر و چالوس

در یک طبقه بندی انواع دزدگیری های امنیتی به صورت غیرفعال ، فعال بدون نظارت ، فعال با نظارت طبقه بندی می شوند.

سیستم های غیرفعال دزدگیر امنیتی

سیستم غیرفعال امنیتی برای “ترساندن” مزاحمان است. در صورت ورود غیر مجاز به آپارتمان آلارم صوتی و نوری را فعال می کند. در این حالت اپراتور Security Center و مالک شی مطلع نمی شوند. سیگنال های هشدار به سادگی برنامه های مزاحمان را مختل می کنند و توجه دیگران را به صحنه جلب می کنند. اما چنین سیستم هایی قادر به جلوگیری از مجرمان با تجربه نیستند. در صورتی که قصد خرید دزدگیر محل کار در چالوس و نوشهر را دارید می توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید . ما با توجه به نیاز شما ، برندها و کیفیت های متفاوت را پیشنهاد می دهیم تا با بررسی امکاناتشان بهترین انتخاب و تصمیم را اتخاذ کنید .

 

سیستم فعال بدون نظارت دزدگیر امنیتی

هنگامی که سنسورهای دزدگیر اماکن خانه در نوشهر فعال می شوند ، به طور خودکار اعلان مربوطه را به تلفن صاحب آپارتمان ارسال می کند. این به صاحب ملک اجازه می دهد تا سریعا با پلیس تماس بگیرد یا به طور مستقل به محل حادثه برسد. اما سیستم‌های بدون نظارت چندین معایب دارند: پیامی به مرکز امنیتی ارسال نمی‌کنند، آسیب‌پذیر هستند (به دلیل عملکرد از طریق Wi-Fi و از طریق شبکه برق)، و در صورت بروز مشکل به صاحب آپارتمان اطلاع نمی‌دهند.

 

سیستم فعال با نظارت دزدگیر امنیتی

آلارم های فعال در دزدگیر اماکن خانه در چالوس با نظارت شبانه روزی امروزه موثرترین راه برای محافظت از اموال خصوصی در نظر گرفته می شود. در این حالت ، سنسورهای هشدار فورا سیگنالی را به واحد کنترل ارسال می کنند و از آنجا به کنترل پنل یا اپراتور مرکز امنیتی و همچنین صاحب تأسیسات منتقل می شود. اپراتور امنیتی به سرعت سیگنال را پردازش کرده و سرویس مورد نیاز را به سایت ارسال می کند. تمام اقدامات در عرض چند دقیقه انجام می شود که به جلوگیری از سرقت و همچنین کاهش خسارات در حوادث داخلی کمک می کند.

خرید دزدگیر اماکن در نوشهر

خرید دزدگیر اماکن خانه و محل کار در چالوس و نوشهر

با توجه به اینکه انسان در آن واحد نمی تواند در چند مکان باشد بنابراین ممکن است همیشه این نگرانی وجود داشته باشد که نتواند از جان و مال خود محافظت کند از این رو اقدام به نصب سیستم های امنیتی به خصوص دزدگیر امنیتی می کند. خرید دزدگیر محل کار در چالوس و نوشهر در زمانی که خانه هستید این امکان را فراهم می کند که بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت برای کار را برای خود فراهم کنید و برعکس زمانی که در منزل هستید این آسودگی خاطر را در سرکار تجربه کنید و هیچ نگرانی برای منزل نداشته باشید.

 

نصب دزدگیر اماکن خانه و محل کار در نوشهر و چالوس

فروش و نصب دزدگیر خانه در چالوس و نوشهر توسط متخصصین ما انجام می شود. برای سفارش نصب یک مجموعه مناسب از تجهیزات ، کافی است در کادر تماس با کارشناس با ما در ارتباط باشید یا می توانید پیام بگذارید تا کارشناسان درخواست شما را در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش کنند و با شما تماس بگیرند و مشاوره دقیقی در مورد انتخاب دزدگیر امنیتی و استفاده از آن ارائه می دهد. پس از توافق بر روی تمام نکات ، زمانی برای ورود متخصصان شرکت برای نصب برنامه ریزی می شود. تکنسین ها در زمان تعیین شده حاضر می شوند، توافق نامه همکاری را برای امضا ارائه می دهند و سیستم را نصب می کنند.

 

نصب تجهیزات چقدر طول می کشد؟

به طور متوسط فروش و نصب دزدگیر خانه در چالوس و نوشهر کمتر از یک روز زمان می برد. سرعت کار به کیت انتخاب شده (تعداد سنسورها و غیره) بستگی دارد. به لطف استفاده از اتصال بی سیم ، نصب و تنظیم دزدگیر امنیتی بدون آسیب به فضای داخلی محل انجام می شود.

دزدگیر خانه در چالوس

 

جمع بندی

آیا به دنبال نصب سیستم امنیتی دوربین مدار بسته در ملک خانگی و تجاری خود هستید؟ یا یک دزدگیر محل کار در چالوس و نوشهر برای سهولت استفاده می کنید؟ مهم نیست که چه نیازی دارید، می توانید روی تیم ما برای رفع نیازهای خود حساب کنید. ما فروش و نصب دزدگیر خانه در چالوس و نوشهر را برای شما عزیزان انجام دهیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با کارشناسان ما  در باشید .

 

 

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.