استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو

خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو

دزدگیر اماکن در شمال کشور

پیش از خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو ، لازم است ابتدا با ویژگی ها و قابلیت های آن آشنایی پیدا کنید و سپس به سراغ این دسته از سیستم های امنیتی بروید.

دزدگیر سیم کارتی همان طور که از نامش مشخص است به دزدگیر هایی گفته می شود که در داخل آن ها سیم کارت نصب می شود و هنگام اعلام خطر از طریق تماس و ارسال پیامک شروع به اطلاع رسانی می کنند. این سیستم ها برای انواع محیط های مسکونی، تجاری، دفاتر و … قابل استفاده می باشد.

پیشنهاد مطالعه : شبکه وایرلس

◊ مزایای دزدگیر سیم کارتی در متل قو

خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو  و نصب آن در اماکن مختلف دارای مزایای زیر می باشد:

_ اطلاع رسانی و ارتباط راحت

_ اطلاع رسانی سریع و به موقع

_ هوشمند سازی اماکن

_ نصب ساده و آسان

_ گارانتی معتبر و طولانی مدت

اجرای دزدگیر مغازه در مازندران

♦ هوشمند سازی اماکن با استفاده از دزدگیر سیم کارتی در متل قو

دزدگیر اماکن سیم کارتی یکی از انواع تجهیزات برای هوشمندسازی اماکن می باشد. این دزدگیرها دارای قابلیت های زیر می باشند:

_ اطلاع رسانی آتش سوزی و انجام اقدامات لازم همچون باز شدن درب های اضطراری

_ اطلاع رسانی باز شدن یا شکسته شدن درب و پنجره ها

_ تشخیص حیوانات خانگی

_ خاموش و روشن کردن سیستم روشنایی

_ خاموش و روشن کردن سیستم سرمایشی و گرمایشی

پیشنهاد مطالعه : سیستم های اعلان حریق

◊ نکات مهم برای خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو

_ تعیین بودجه و هزینه: انواع مختلفی از سیستم دزدگیر سیم کارتی در بازار موجود می باشد که دارای قیمت های مختلفی می باشند. بنابراین باید در ابتدا مشخص کنید چه میزان بودجه برای خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو  اختصاص می دهید.

_ جنس باطری: سعی کنید هنگام خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو ، مرغوب ترین باطری را خریداری کنید. چرا که اگر از جنس نامرغوب باشد، با قطع برق عملکرد آن نیز قطع می شود. این موضوع باعث می شود سارقان قبل از ورود به داخل ساختمان برق ساختمان را قطع کنند و زمانی که باطری دزدگیر خالی شد، اقدام به سرقت کنند.

_ انتخاب مناسب ترین چشمی یا سنسور: چشمی ها دارای انواع مختلف مادون قرمز، لرزشی، ارتعاشی، ساده، بی سیم و … می باشند. شما با توجه به نیاز خود باید مناسب ترین چشمی را انتخاب کنید. چرا که سنسورها وظیفه دریافت اطلاعات از محیط را دارند و باعث به صدا در آمدن دزدگیر می شوند.

_ کیفیت صدای آژیر: هنگام خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو  به صدای آژیر آن توجه کنید. صدای آژیر باید به گونه ای باشد که مانع ادامه دادن فعالیت سارقین شود و همچنین همسایه ها و پلیس گشت منطقه بتوانند صدای آن را بشنوند. در منطقه ای که اطراف آن خالی می باشد، بهتر است از اسپیکرهای قوی تری انتخاب کنید.

_ نصب دزدگیر اماکن: مهم ترین بخش خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو ، نصب و راه اندازی آن می باشد. چرا که اگر به درستی و در محل مناسب نصب نشوند، عملا استفاده از دزدگیر بی فایده است.

سیستم اعلام حریق

♦ برند دزدگیر سیم کارتی در متل قو

هنگام خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو  با برند های مختلفی در بازار روبرو خواهید شد. به طور کلی بهترین دزدگیرهای سیم کارتی آن هایی هستند که برند شناخته شده ای دارند و از پشتیانی خوبی برخوردارند. دزدگیر هایی که سرعت عمل بالاتر و عملکرد به موقعی دارند و از پشتیبانی بهتری برخوردارند، بهترین گزینه برای خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو  می باشند.

برندهای فایروال، پارادوکس، کلاسیک از جمله شناخته شده ترین برند های دزدگیر سیم کارتی می باشند.

توصیه می شود برای خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو  و یا دیگر مدل های دزدگیر اماکن به فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش محصولات برند مراجعه کنید. شرکت آریا ایمن یکی از شرکت های معتبر و فعال در غرب استان مازندران می باشد. برای خرید دزدگیر سیم کارتی در متل قو می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.