استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

چشمی باسیم دزدگیر اماکن ADT ای دی تی

چشمی باسیم دزدگیر اماکن ADT ای دی تی

آیا سنسور دزدگیر ADT گزینه خوبی برای انتخاب است؟ 

یکی از چالش های امروزه تمام مکان های مسکونی ، اداری و انبار ها و … امنیت آن می باشد، یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد جلوگیری از سرقت می باشد که بهترین پیشنهاد دزدگیر می باشد، خرید چشمی مناسب می تواند به شما کمک کند تا خطا نداشته باشید و جلوی مزاحمت های بی جا را بگیرید.

شرکت کادوس تنها وارد کننده ADT Security آمریکا می باشد که در تایوان تحت لیسانس ای دی تی آمریکا تولید می شود و چندین سال است که در بازار ایران به فروش می رسد. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث شده است که این چشمی مورد توجه بسیاری قرار بگیرید و در مکان های مهمی مانند بانک ها ، ادارات دولتی و … از این چشمی وزنی دزدگیر اماکن استفاده می شود.

چشمی باسیم دزدگیر اماکن ADT ای دی تی با PIR تایوانی که دارد خطا را به صفر رسانده است و می تواند خیال شمارا از خطا های بی مورد نجات دهد زیرا بسیاری از چشمی های موجود در بازار از PIR های چینی استفاده می کنند که به همین دلیل قیمت بسیار پایین و کیفیت بسیار پایین تر دارند.

قیمت سنسور حرکتی ای دی تی ADT

قیمت چشمی وزنی ADT کاملا طبق لیست شرکت وارد کننده به مشتریان عزیز ارائه می شود و تمامی نمایندگان در سر تا سر ایران وظیفه دارند طبق لیست ارائه شده شرکت وارد کننده به مشتریان قیمت را اعلام کنند، جهت راستی آزمایی و یکپارچه بودن قیمت در تمامی نمایندگی ها باکس لیست قیمت زیر توسط شرکت کادوس تنها وارد کننده چشمی ADT اپدیت و به روز می شود.

قیمت فروش سنسور وزنی  ای دی تی ADT

 

خصوصیات چشمی وزنی دزدگیر ای دی تی ADT

  • جامپر تنظیم پالس
  • دارای جامپر LED
  • دارای PIR تایوانی
  • گارانتی تعویض بی قید و شرط
  • ولتاژ مورد نیاز 12 ولت DC
  • زاویه دید 140 درجه
  • طول دید 12 متر
  • دارای خروجی TAMPER جهت حفاظت از رادار
  • دارای خروجی NC

گارانتی چشمی وزنی باسیم دزدگیر اماکن ADT ای دی تی

چشمی سنسور وزنی ADT ای دی تی دارای 12 ماه گارانتی تعویض بی قیدو شرط توسط شرکت وارد کننده این محصول می باشد. که این گارانتی توسط نماینده رسمی چشمی در انتهای پروژه تقدیم کارفرما می شود.

پشتیبانی و خرید چشمی وزنی ای دی تی ADT

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چشمی ADT می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا کارشناسان آریا ایمن در مورد انواع و تعداد مورد نیاز چشمی برای مکان شما مشاوره های لازم و رایگان را ارائه دهند.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.