استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

دوربین دام در نوشهر

دوربین دام در نوشهر

خرید دوربین مداربسته در نوشهر برای ساختمان تان به هیچ وجه کار آسانی نیست. چرا که دوربین های مداربسته دارای انواع و اقسام مدل ها می باشند که برای کاربری های مختلف طراحی شده اند. یکی از این دوربین ها، دوربین دام در نوشهر می باشد. با ادامه مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی های این دوربین را به شما معرفی کنیم.

خرید دوربین مداربسته دام در نوشهر

دوربین دام در نوشهر همان دوربین های گنبدی شکل می باشند که به دلیل نوع طراحی بدنه و جنس آن، در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. بیشترین کاربرد دوربین دام در نوشهر در داخل فروشگاه ها، ادارات، پارکینگ ها، هتل ها، مراکز آموزشی، مراکز درمانی و … می باشد.
این دوربین ها معمولا برای نصب بر روی سقف مناسب می باشند. اما اگر بخواهید آن را بر روی دیوار نصب کنید، باید از یک پایه نگهدارنده مخصوص این کار استفاده کنید.

• انواع دوربین مداربسته دام
دوربین مداربسته دام در نوشهر به دو دسته آنالوگ و تحت شببکه تقسیم می شود. دوربین های تحت شبکه نسل جدید دوربین های مداربسته دام می باشند که تصاویر با کیفیت تری را ارائه می دهند. این دوربین ها به خاطر کیفیت بالایی که دارند قادرند قابلیت های ویژه ای را در اختیار کاربران قرار دهند. تشخیص چهره، پلاک خوان، شمارش افراد و … از قابلیت های دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد. دوربین های آنالوگ کیفیت تصویر محدود و قیمت ارازان تری دارند.
حال انتخاب با خودتان است با توجه به نیازتان و کاربرد دوربین مداربسته، مناسب ترین دوربین دام در نوشهر را از بین این دو نوع دوربین انتخاب و خریداری کنید.

فروش دوربین مداربسته دام در نوشهر

• ویژگی های دوربین مداربسته دام
دید در شب: این ویژگی در بسیاری از دوربین ها وجود دارد و دوربین دام در نوشهر نیز جز آن می باشد. این ویژگی دوربین دام در نوشهر باعث می شود بتوانند در شب و در محیط هایی که نور کم است، تصاویر با کیفیتی را ارائه دهد. میزان برد دید در شب دوربین های دام، معمولا متوسط است.
نوع لنز: دوربین های دام دارای دو نوع لنز ثابت و متغیر یا وریفوکال می باشند. دوربین دام در نوشهر با لنز ثابت قابلیت زوم را ندارد. اما با استفاده از دوربین دام در نوشهر با لنز متغیر می توانید بر روی تصاویر زوم کنید.
کیفیت تصویر دوربین مداربسته دام: این دوربین ها قادرند کیفیت تصویر های کوناگونی از 2 مگاپیکسل به بالا ارائه دهند. بسته به اینکه برای چه محیطی و برای چه کاربری ای این دوربین ها را خریداری می کنید، باید مناسب ترین کیفیت تصویر را انتخاب کنید.

نصب دوربین مداربسته دام در نوشهر

• مزایای نصب دوربین مداربسته دام
دو مزایای مهم این دوربین های دام باعث محبوبیت آنها شده است.
نصب آسان: دوربین دام در نوشهر را به راحتی می توان با دو یا سه پیچ بر روی سطح افقی (سقف) و یا سطح عمودی (دیوار) نصب کرد.
ضد خرابکاری: جنس بدنه دوربین دام در نوشهر از فلز می باشد که نمی توان به راحتی به این دوربین ها ضربه زد.
از دیگر مزایای دوربین دام در نوشهر می توان به این نکته اشاره کرد که زاویه دید این دوربین ها به راحتی قابل برای افراد قابل تشخیص نیست و نمی توان تشخیص داد میدان دید دوربین کدام ناحیه می باشد. بنابراین با نصب دوربین مداربسته در ادارات، فروشگاه ها، سوپر مارکت و … می توانید افراد را کنترل کنید.

دوربین مداربسته دام در نوشهر

• خرید دوربین دام در نوشهر
اگر شما هم قصد خرید دوربین دام در نوشهر را دارید، می توانید به مراکز معتبر فروش دوربین مداربسته مراجعه کنید تا بهترین و مطمئن ترین انتخاب را داشته باشید. مجموعه آرینا یکی از مراکز مهم فروش انواع دربین مداربسته و دوربین دام در نوشهر می باشد که بهترین خدمات را از مرحله مشاوره تا پشتیبانی به شما خریداران محترم ارائه می کند. برای این کار کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.