استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران

دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه

بسیاری که مشتریان قصد خرید دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران را دارند، دانش کافی درباره این دوربین ها و کارکرد آنها ندارند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات مختصر و کلی را به شما کاربران ارائه دهیم تا با ویژگی دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران آشنایی داشته باشید.

دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران نسل جدید دوربین مداربسته می باشد که در بستر شبکه به انتقال تصویر می پردازد. این دوربین ها داده های دریافتی را از طریق سیستم عامل خود به تصاویر دیجیتال تبدیل می کنند و به دستگاه مرکزی و نمایشگرها انتقال می دهند. شرکت های مختلفی اقدام به تولید دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران کرده اند که هر کدام دارای سیستم عامل مختص به خود هستند.

این دوربین ها دارای طیف گسترده ای رزولوشن و کیفیت تصویر هستند که شما می توانید بر اساس نیاز خود، مناسب ترین دوربین را خریداری کنید.

دوربین مداربسته در شمال

دلایل برتری و محبوبیت دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران

دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران دارای مزایای بیشتری نسبت به سایر دوربین ها می باشد که باعث محبوبیت آن شده است. این مزایا عبارتند از:

_ کیفیت تصویر و رزولوشن بالا

_ نصب و اجرای آسان

_ پردازش تصویر (که شامل تشخیص چهره افراد، پلاک خودرو، حرکت، صدا و … می باشد.)

_ دید در شب عالی

_ امنیت بالا

_ انعطاف پذیری بالا و سهولت جابجایی دوربین ها در داخل شبکه.

_ استفاده از کابل کمتر

_ سهولت انتقال تصویر به هر جای دنیا

_ پوشش دهی بیشتر

 

دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران از چه اجزایی تشکیل شده است؟

سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران دارای اجزای زیر می باشد:

دوربین مداربسته IP یا تحت شبکه: شما می توانید متناسب با نیازتان، مناسب ترین دوربین را انتخاب کنید.

دستگاه NVR: این دستگاه وظیفه کنترل و پردازش دوربین ها را بر عهده دارد و تصاویر دریافتی را به خروجی های قابل نمایش بر روی نمایشگر و یا تلفن همراه تبدیل می کند.

هارد: اطلاعات دریافتی از دوربین مداربسته و تصاویر ضبط شده، بر روی هارد ذخیر می شود. هارد در داخل دستگاه NVR نصب می شود.

آداپتو یا منبع تغذیه: دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران را نمی توان مستقیم به برق شهر وصل کرد. از این رو نیاز به یک منبع تغذیه وجود دارد تا دوربین ها از کار نیفتد.

سوئیچ ها و مدل ها: برای اجرا و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران، دو مدل سوئیچ وجود دارد. یک سوئیچ برای انتقال دیتا و سوئیچ دیگر سوئیچ POE می باشد. سوییچ POE علاوه بر انتقال دیتا، وظیفه تامین برق دوربین مداربسته را بر عهده دارد. این سوییچ ها و مدل ها باعث کاهش و حذف کابل کشی می شوند.

کابل شبکه: برای نصب دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران، به اندازه نصب سایر دوربین های مداربسته به کابل نیاز نخواهید داشت. تنها یک کابل برای انتقال برق به آداپتور و منبع تغذیه نیاز خواهد بود.

دوربین مداربسته در مازندران

اگرچه قیمت خرید دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران به نسبت سایر دوربین ها بالا می باشد، اما مزایای بیشتر آن باعث شده افراد در بیشتر اماکن از دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران استفاده کنند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید دوربین مداربسته تحت شبکه در مازندران در چالوس، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما خریداران محترم ارائه دهند.

شهر هایی که آریا ایمن نصب دوربین مدارسته تحت شبکه را انجام میدهد: دوربین تحت شبکه در چالوس ، دوربین تحت شبکه در نوشهر ، دوربین تحت شبکه در کلارآباد ، دوربین تحت شبکه در متل قو ، دوربین تحت شبکه در عباس آباد ، دوربین تحت شبکه در رویان ، دوربین تحت شبکه در کجور ، دوربین تحت شبکه در چمستان ، دوربین تحت شبکه در نور ، دوربین تحت شبکه در کلاردشت ، دوربین تحت شبکه در مرزن آباد ، دوربین تحت شبکه در نمک آبرود

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.