استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

دوربین مداربسته HDVISION اچ دی ویژن

دوربین مداربسته HDVISION اچ دی ویژن

دوربین مداربسته اچ دی ویژن ساخت کشور تایوان می باشد که دارای کیفیت بسیار بالا در رزولیشن های 2 مگاپیکسل ، 3 مگاپیکسل ، 4 مگاپیکسل ، 5 مگاپیکسل و با تکنولوژی های AHD و IP وارد بازار ایران میشود. اچ دی ویژن HDVision با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش بسار عالی که دارد در مدت زمان کوتاه جایگاه خوبی را در بازار دوربین مداربسته به دست آورده است .اچ دی ویژن تمام نیاز های مشتری در زمینه دوربین مداربسته بسته از لحاظ کیفیت ، هزینه و گارانتی بر طرف نموده است. دوربین های HDVISION به صورت قاچاق هم وارد ایران می شود و فاقد هولوگرام و گارانتی تعویض بی قید شرط شرکتی می باشد.

دوربین مدراربسته HDVISION

یکی از دقدقه های امروزه به خصوص در ویلا ها که صاحب ملک مدت زمانی را در مکان حضور ندارد بررسی وقایع رخ داده است ، از انجا که استخدام یک نگهبان هزینه بسیاری دارد و مراحل اعتماد سازی خود زمان بر می باشد دوربین مداربسته در این شرایط می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد زیرا می توان از راه دور و هر نقطه از دنیا 24 ساعته دوربین های مداربسته را مورد بررسی قرار داد. دوربین مداربسته HDVISION با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا با کیفیت Full HD و 4K می تواند یکی از گزینه های انتخابی مشتریان عزیز باشد.

قیمت دوربین مداربسته اچ دی ویژن HDVISION 

قیمت دوربین های اچ دی ویژن کاملا شرکتی بوده و طبق لیست شرکت وارد کننده به فروش می رسد به همین دلیل شرکت کادوس تنها وارد کننده دوربین های مداربسته اچ دی ویژن باکس قیمت دوربین ها را در اختیار نمایندگان قرار میدهد که مشتریان عزیز قیمت به روز را مشاهده نمایند.

 

قیمت دوربین های اچ دی ویژن
قیمت پکیج 4 کانال اچ دی ویژن
قیمت HDVISION

ویژگی های دوربین مداربسته اچ دی ویژن HDVISION

      • دوربین های اچ دی ویژن با انواع کیس های بزرگ و کوچک در اختیار نمایندگان قرار می گیرد.
      • تصویر دید در شب و دید در روز کاملا با کیفیت
      • قابلیت های متنوع دوربین مداربسته اچ دی ویژن
      • قیمت های شرکتی و مناسب دوربین های اچ دی ویژن
      • گارانتی 18 ماهه تعویض بی قید و شرط
      • مناسب شرایط آب و هوای مرطوب و بارانی مانند شمال

دی وی آر اچ دی ویژن HDVISION

رسالت نامه کمپانی اچ دی ویژن

با کیفیت بالای تصاویر دوربین های مداربسته اچ دی ویژن HDVISION ، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند کار یک کارخانه و … می توان استفاده کرد.
با توجه به این که سیستم حفاظتی دیداری از دوربینCCTV و ضبط کننده DVR تشکیل شده است. محصولات HD VISION با تنوع قیمتی گوناگون و با مشخصات فنی مختلف یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی مشتری می باشد.

خرید دوربین مداربسته اچ دی ویژن HDVISION

برای خرید دوربین مداربسته اچ دی ویژن با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.