استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

سرقت شبانه در چمستان و آمل! آیا دوربین مداربسته در شب کاربرد دارد؟

همه ما می دانیم که اغلب دزدی ها در شب اتفاق می افتد. بنابراین اگر نصب دوربین مداربسته در چمستان و آمل در شب نتوانند ایمنی را برای افراد تامین کنند، تاکنون مورد استقبال افراد جامعه قرار نمی گرفتند. امروزه همه سیستم های نظارتی دارای ویژگی دید در شب می باشند. دید در شب نوع جدیدی از قابلیت سیستم نظارت امنیتی است که برای کمک به کشف و پیشگیری از سرقت و جرایم معرفی شده است. این نوع دوربین ها برای ایمن سازی خانه ها و همچنین دفاتر یا محل کار و حتی خیابان ها بسیار مفید هستند. اما با وجود سیستم های نظارتی گاهی اتفاق می افتد که سرقت شبانه در چمستان و آمل اتفاق می افتد! امروز در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که آیا دوربین مدار بسته در شب کاربرد دارد؟

دوربین مداربسته در چمستان

قابلیت دوربین مدار بسته در کنترل سرقت شبانه در چمستان و آمل

دزدی ها و جرایم یک نگرانی بزرگ برای کسب و کارها و صاحبان آنهاست، زیرا این همه فعالیت های غیرقانونی بر سود شرکت تأثیر می گذارد.ما به شما کمک می کنیم تا محل کسب و کار خود را از رویدادهای مجرمانه مانند سرقت و جنایت، صرف نظر از کسب و کارهای کوچک یا بزرگ، ایمن نگه دارید. مجموعه ما چندین مزیت را ارائه می دهد، نه تنها در محافظت در برابر نفوذ و سرقت های منزل شما، بلکه به حفظ تجارت و تبدیل آن به مکانی بهتر برای کار کمک می کند.
این نوع سیستم های امنیتی می‌توانند به انواع نیازهای کاربر نهایی کمک کنند. مدارس، فروشگاه‌ها، کارخانه‌ها، محل‌های کار و دفاتر همگی می‌توانند به دوربین‌های کم‌نور برای شناسایی دزدی‌ها، سرقت‌ها و سایر فعالیت‌های مجرمانه بعد از ساعت کاری متکی باشند. علاوه بر این، پایگاه‌های نظامی که اجازه استفاده از قابلیت مادون قرمز را در دید در شب نمی‌دهند، به دوربین‌هایی با قابلیت‌های پیشرفته در نور کم نیاز دارند که می‌توانند به طور موثر همه چیز را به صورت رنگی، حتی در تاریکی نزدیک به زمین، ثبت کنند.
دوربین مداربسته در آمل که می‌توانند در نور کم کار کنند علاوه بر امنیت، مزایایی در مدیریت و عملیات نیز دارند. به عنوان مثال، در کاربردهای راه آهن، می توان بررسی کرد که آیا قطاری که در شب در حال حرکت است، پانتوگراف خود را بلند کرده است (مکانیسمی که برق را از خط برق بالا به قطار جمع آوری و منتقل می کند). در غیر این صورت ممکن است برق قطار تمام شود و قبل از رسیدن به ایستگاه بعدی متوقف شود. این وضعیت ممکن است از اهمیت مالی یا حیاتی برخوردار باشد یا در بهترین حالت ممکن است منجر به خطای عملیاتی احتمالی شود.

خرید بهترین دوربین دید در شب در چمستان و آمل

دلیل خرید سیستم های نظارتی با قابلیت دید در شب این است که افراد بتوانند از یک تصویر با کیفیت در روز و همچنین تصویر با کیفیت مشابه در شب بهره مند شوند. انتخاب بهترین دوربین مداربسته در چمستان با قابلیت دید در شب واقعا دشوار است. بنابراین در خرید دوربین مداربسته در آمل احتیاط کرده و از افراد با سابقه و خبره در این زمینه پرس و جو کنید. کارشناسان فروش ما در این باره شما را راهنمایی می کنند.
شما عزیزان می توانید با شماره همکاران ما در بخش دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در ارتباط باشید .

دوربین مداربسته در آمل

عوامل موثر بر دید در شب دوربین امنیتی در چمستان و آمل

اکثر دوربین های IP دارای ویژگی های نور کم و دید در شب عالی هستند. نحوه انتخاب و نصب دوربین مداربسته در آمل برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار مهم است. در نظر گرفتن این معیارها قبل از خرید دوربین مداربسته در چمستان و آمل مفید است.
ارزش لوکس(شدت روشنایی)
هنگام خرید دوربین مداربسته در چمستان و آمل ارزش لوکس یک مرجع مهم است. برخی از محصولات ادعا می کنند که رتبه لوکس بسیار پایینی دارند. در این حالت، کاری که کاربر باید انجام دهد این است که بفهمد این نتیجه با چه سرعت شاتر به دست آمده است. برخی از فروشندگان می گویند که محصولاتی که می فروشند ارزش لوکس بسیار پایینی دارند، اما سرعت شاتر را بالا قرار می دهند. این باعث می شود تصویر تقریبا غیرقابل استفاده باشد زیرا اجسام متحرک تار می شوند. در این مورد، توصیه می کنیم هنگام ارزیابی مقدار لوکس، سرعت شاتر را نیز در نظر بگیرید.

حالت مادون قرمز (IR)
دوربین مداربسته در چمستان را انتخاب کنید که به کاربر امکان می‌دهد به صورت دستی نقطه تغییر حالت مادون قرمز (IR) را تنظیم کند. در حالی که اکثر دوربین های امنیتی به طور خودکار به حالت مادون قرمز بین 5 تا 10 لوکس (حدود غروب خورشید) تغییر می کنند، برخی از کاربران ممکن است ترجیح دهند تا اواخر شب آن را در حالت رنگی نگه دارند. امکان تنظیم دستی به شما انعطاف بیشتری می دهد. برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته در چمستان و آمل می توانید با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

حالت رنگ
تنظیمات خاصی وجود دارد که کاربر می تواند برای بهینه سازی عملکرد دوربین مداربسته در آمل در نور کم در حالت رنگی انجام دهد. برخی از این موارد عبارتند از جبران نور پس زمینه (BLC) ، کنترل P-iris، مقدار نوردهی (EV)، کنترل بهره خودکار (AGC) و کاهش نویز دیجیتال.
اگرچه این تنظیمات معمولا برای کاربر نهایی از پیش تعیین شده است، کاربران می توانند به صورت دستی این تنظیمات را برای دستیابی به نتیجه دلخواه برای محیط خاص خود تنظیم کنند. علاوه بر این، برای مشاهده در شب، سرعت شاتر باید در 1/30 یا 1/25 نگه داشته شود. هر سرعت کمتری باعث تار شدن تصویر می شود و ممکن است تصویر را غیرقابل استفاده کند.

خرید و فروش دوربین مداربسته در آمل و چمستان

جمع بندی

سرقت یک مشکل جدی برای خانه ها و صاحبان مشاغل است. دوربین مداربسته دید در شب ، چه برای مشاغل کوچک و چه در مقیاس بزرگ نصب شده باشد، یک راه موثر و کارآمد برای جلوگیری از مزاحمان یا تهدیدات داخلی یا خارجی است. کسب و کارهای کوچک می توانند از دوربین های هوشمند ارزان قیمت بهره مند شوند. از سوی دیگر، کسب‌وکارهای بزرگ می‌توانند سیستم‌های نظارتی جامع‌تری را نصب کنند که می‌تواند بیشتر گسترش یابد و مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری را به تصویر بکشد.
شما می توانید خودتان مزایایی را که برای هر یک از دوربین مداربسته در چمستان در سایت بیان شده است را ببینید و بهترین دوربین مداربسته در چمستان و آمل را انتخاب کنید. در انتخاب دوربین حتما به قابلیت دید در شب و محدوده مورد نظر یفیت تصویر فوق العاده HD، دید در شب، مقیاس پذیری و انعطاف پذیری، ذخیره سازی ابری و مدیریت داده های فیلم را مد نظر قرار دهید. سرقت ها در نهایت با نصب دوربین مداربسته در آمل مبتنی بر قابلیت دید در شب و محدوده آن به سرعت کاهش یافته است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران با تجربه ما در ارتباط باشید .

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.