استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

قیمت پک دوربین مداربسته

قیمت پک دوربین مداربسته را بدانید

با توجه به اینکه امنیت حرف اول را در زندگی می زند و بدون امنیت نمی توان به تلاش برای حفظ دارایی و افزایش سرمایه ادامه داد. با افزایش آمار سرقت و مهارت سارقان در سرقت ، باید تدابیر هوشمندانه و به روز و پیشگیرانه داشت چرا که جبران خسارت اغلب کار دشوار و نشدنی است.

خرید دوربین مداربسته یکی از راهکارهای افزایش امنیت است. وقتی وارد بازار قیمت دوربین مداربسته می شوید با انبوهی از برندهای شناخته شده و no name مواجه میشوید که انتخاب را برایتان سخت می کند.

خرید دوربین مداربسته

در این مواقع آنچه به شما کمک می کند تا راحت تر تصمیم بگیرید مشورت گرفتن از یک کارشناس آگاه است که غیرمتعصبانه شما را راهنمایی کند. اگر ساکن شهرهای چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود هستید، می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان آریا ایمن ariaimen.ir تماس حاصل نمایید.

پک دوربین مداربسته نیز گزینه مناسبی است. از بزرگترین مزایای پک دوربین مداربسته صرفه جویی در زمان و هزینه است. شما در کمترین زمان قیمت دوربین مداربسته و سایر تجهیزات را بدست می آورید.

قیمت دوربین مداربسته بستگی به تعداد دوربین های مداربسته موجود در پک و کیفیت و آپشن های دوربین ها و تجهیزات موجود در پک دارد.

در پک دوربین های مداربسته چه تجهیزاتی وجود دارد؟

قیمت دوربین مداربسته

  • دوربین مداربسته : دوربین مداربسته موجود در پک، می تواند از نوع بولت یا دام باشد که این دوربین ها می توانند با توجه به کاربری شان از نوع FULL HD یا شبکه باشند. رزولوشن و یا همان کیفیت تصویر در این دوربین ها می تواند متفاوت باشد و حتی این دوربین ها می توانند قابلیت دید در شب را داشته باشند. قیمت دوربین مداربسته دید در شب بالاتر از سایر دوربین هایی است که این قابلیت را ندارند. تعداد دوربین های موجود در پک دوربین مداربسته نیز می تواند متفاوت باشد اما معمولا این تعداد زوج است. هرچه دوربین های موجود در پک دوربین مدار بسته قوی تر باشند از لحاظ استاندارد IP و قدرت لنز و رزولوشون تصویر و … قیمت پک دوربین مداربسته نیز بالاتر خواهد بود، هنگام خرید دوربین مداربسته با پکی را انتخاب کنید که متناسب اب نیاز و بودجه شما باشد.
  • دستگاه ضبط DVR )یا (NVR: دستگاه DVR برای ضبط و ذخیره سازی دوربین های آنالوگ بکار می رود و دستگاههای NVR برای ذخیره سازی تصویر دوربین های IP یا تحت شبکه بکار میرود. قابلیت های تشخیص حرکت Motion detection و عبور از خط Line crossing نیز از دیگر ویژگی های این دستگاهها است، هرچه قدرت پردازش این دستگاه ها بالاتر باشد قیمت بالاتری نیز خواهند داشت و در مجموع بر روی قیمت پک دوربین مداربسته تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
  • کابل تصویر: برای انتقال تصویر از دوربین به دستگاه NVR/DVR و از دستگاه به مانیتور از کابل انتقال تصویر استفاده می شود. بهتر است در نصب دوربین مداربسته از کابل های با کیفیت استفاده شود. برایسیستم های توربو HD از کابل های کواکسیکال و برایسیستم های شبکه از کابل های CAT5 و CAT6 استفاده می شود. کابل موجود در پک تا متراژمشخصی برای انتقال تصویر را پشتیبانی می کند.
  • هارددیسک: از اجزای مهم پک های دوربین مداربسته هارد دیسک ها هستند که باید باتوجه به ظرفیت DVR/NVR در آنها نصب شود، بهتر است برای پیشگیری از صدمه دیدن هارددیسک آن را بوسیله ی یک پیچ در داخل دستگاه نصب شود.
  • منبع تغذیه (آداپتور): از آنجایی که نباید به دوربین ها برق 220 ولت برسد و نباید مستقیما به برق شهری وصل شوند نیاز به آداپتور یا منبع تغذیه است. بهتر است از اداپتور با کیفیت برای سیستم مدار بسته استفاده کنید که سرعت راندمان سیستم کاهش نیابد.

دوربین مداربسته

موسسه حفاظتی آریا ایمن برای سهولت کار شما عزیزان پکیج های متنوعی از دوربین های مداربسته را آماده کرده است، پکیج دوربین مداربسته در چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو،کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود را میتوانید از www.ariaimen.ir تهیه کنید این پکیج ها در انواع اقتصادی و برندهای شناخته شده ایی تهیه شده است مثلا اگر شما طرفدار برند داهوا dahua هستید می توانید پک دوربین مداربسته داهوا dahua را تهیه بفرمایید.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.