استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

پک دوربین مداربسته در کلارآباد

پک دوربین مداربسته در کلارآباد

Camerapost

چنانچه شما هم جز آن دسته از مشتریانی هستید که با دوربین مداربسته و لوازم جانبی و تجهیزات آن آشنایی ندارید، خرید پک دوربین مداربسته در کلارآباد برای شما بهترین گزینه است.

در واقع خرید پک دوربین مداربسته در کلارآباد بهترین راهکار برای خریدارانی است که با تجهیزات دوربین مداربسته آشنایی ندارند و نمی دانند چه تجهیزاتی برای نصب و راه اندازه باید خریداری کنند. اغلب فروشگاه های معتبر، پک های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهند که معمولا تعداد دوربین های آن، زوج و به صورت 2، 4، 8، 12، 16 عددی می باشند.

شما می توانید در بین این پکیج ها، مناسب ترین پکیج از لحاظ تعداد دوربین و کیفیت تصویر را برای ساختمانتان انتخاب کنید.

دوربین مداربسته

♦ قیمت پک دوربین مداربسته در کلارآباد

شما می توانید با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید، پکیج مناسب برای ساختمان خود خریداری کنید. اما می توان گفت چند عامل مهم بر روی قیمت پک دوربین مداربسته در کلارآباد موثر است. این عوامل عبارتند از:

_ تعداد دوربین مداربسته

_ کیفیت تصویر دوربین مداربسته

_ تعداد کانال های دستگاه ضبط کننده

_ برند و شرکت تولید کننده

_ تکنولوژی به کار رفته در ساخت دوربین و قابلیت های آن.

پیشنهاد مطالعه : دزدگیر اماکن

♦ مزایای خرید پک دوربین مداربسته

شما با خرید پک دوربین مداربسته در کلارآباد می توانید دوربین مداربسته و دیگر تجهیزات لازم برای نصب و راه اندازی آن را با قیمت مناسب تری خریداری کنید. چرا که فروشندگان برای فروش پک دوربین مداربسته، درصدی تخفیف در نظر می گیرند. همچنین شما می توانید در مدت زمان کوتاهی هزینه خرید و راه اندازی دوربین مداربسته را برآورد کنید و در زمان نیز صرفه جویی کنید.

انتقال تصویر دوربین مدار بسته

♦ محصولات پک دوربین مداربسته در کلارآباد

معمولا پک دوربین مداربسته در کلارآباد شامل تجهیزات زیر می باشد:

_ دوربین مداربسته: در پک دوربین مداربسته در کلارآباد معمولا از دوربین دام یا بولت هایک ویژن استفاده می شود. اغلب این دوربین ها تحت شبکه و با تعداد 4، 8، 16 تایی می باشند. همچین این دوربین ها قادرند تصاویر با کیفیتی در شب ارائه دهند.

_ دستگاه DVR : برای ضبط تصویر در سیستم های آنالوگ از دستگاه DVR و برای سیستم های تحت شبکه از دستگاه NVR استفاده می شود. همچنین این دستگاه دارای قابلیت هایی دیگر همچون تشخیص حرکت و … نیز می باشند.

_ هارد دیسک: هارد دیسک ها برای ذخیره تصویر ضبط شده در داخل دستگاه DVR یا NVR فیکس می شود. این هارد دیسک ها انواع مختلفی دارند که دارای ظرفیت مختلفی نیز می باشند. از مهم ترین برند های هارد دیسک می توان به دو برند Seagate و Western Digital اشاره کرد.

کابل تصویر: این کابل ها برای انتقال تصویر از دوربین به دستگاه و یا انتقال تصویر از دستگاه به نمایشگر ها استفاده می شود.

آداپتور یا منبع تغذیه: برای برق رسانی به دوربین مداربسته نمی توان آنها را مستقیم به برق شهر وصل کرد. چرا که دوربین ها از کار می افتند. بنابراین برای برق رسانی به دوربین مداربسته از آداپتور استفاده می شود. آداپتورهای هایک ویژن یکی از با کیفیت ترین آداپتورها می باشد.

پیشنهاد مطالعه : شبکه وایرلس

شما مشتریان محترم می توانید برای خرید پک دوربین مداربسته در کلارآباد ، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما مناسب ترین پکیج را به شما معرفی کنند. پک هایی که شرکت آریا ایمن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، شامل بهترین برند دوربین مداربسته در جهان می باشند.

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.