استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

مقایسه کیفیت دوربین های مداربسته با کیفیت HD و 4K و کارایی آن در نور و چمستان

 

دوربین های مداربسته در نور و چمستان

محبوبیت رزولوشن4K در چند سال گذشته به قدری افزایش یافته است که تمامی تولیدکنندگان تلویزیون، تلفن همراه و دوربین های مدار بسته محصولات خود را بر روی دستگاه های 4K متمرکز کرده اند. یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب دوربین مداربسته در چمستان و نور باید رعایت شود کیفیت تصویر آن است. کیفیت تصویر باید به گونه ای باشد که تصویر به وضوح و مشخص دیده شود. هدف از این مقاله مقایسه کیفیت دوربین های مداربسته با کیفیت HD  و 4K و کارایی آن  در نور و چمستان است.

مقایسه کیفیت دوربین مداربسته با کیفیت HD و 4K و کارایی آن در نور و چمستان

وضوح تصویر نشان دهنده این است که دوربین می تواند وضوح تصویر و جزئیات آن را ثبت کند. رزولوشن به تعداد پیکسل های افقی و عمودی در یک تصویر اشاره دارد. وضوح تصویر در کیفیت آن تاثیر مستقیم می گذارد.  با افزایش رزولوشن تصویر، وضوح تصویر بالاتر می رود و تصویر دقیق تر است. در سیستم های دوربین مداربسته به دلیل استفاده از آن ها در نظارت بر امنیت و محیط زیست، کیفیت تصویر بسیار مهم است. به منظور خرید دوربین مداربسته در نور و چمستان و اطلاع از قیمت و ویژگی دوربین ها با کارشناسان سایت ما تماس بگیرید. در ادامه به مقایسه کیفیت HD و 4K در دوربین های مداربسته می پردازیم.

1)        کیفیت تصویر دوربین مدار بسته HD

رزولوشن720P یا کیفیت تصویر آماده HD یکی از انواع رزولوشن در دوربین مداربسته در نور و چمستان است. دوربین مداربسته با کیفیت تصویر 720P  دارای مشخصات زیر است:

  • از نظر رزولوشن

کیفیت تصویر 720P با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل نشان دهنده این است که تصویر شما تقریباً 921600 پیکسل است.

  • از نظر وضوح تصویر

وضوح تصویر 720P  کمتر از کیفیت تصویر بالاتر است. با این حال، کیفیت این گونه تصاویر مورد قبول واقع می شود. این کیفیت تصویر عموماً در برنامه هایی استفاده می شود که به جزئیات خیلی دقیق نیاز ندارند و برای استفاده عمومی مناسب هستند. از دوربین های مداربسته با وضوح 720P  معمولا در کاربردهایی که کیفیت تصویر در آن ها مهم نیست، نظیر کنترل فضای درونی، کنترل مغازه ها و فروشگاه ها، و مدرسه ها استفاده می کنند. برای خرید دوربین مداربسته در چمستان و نور می توانید با شماره های مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید .

  • مقرون به صرفه بودن

دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر اچ دی به طور معمول مقرون به صرفه تر از دوربین های مدار بسته با وضوح بالاتر هستند.

  • مشکل در تشخیص جزئیات

در شرایطی که می‌خواهید چهره‌ها را تشخیص دهید یا اشیا را با جزئیات دقیق نمایش دهید، کیفیت 720P  می‌تواند محدود شود.

2)        کیفیت تصویر 4K دوربین مداربسته

نام های دیگر کیفیت تصویر در دوربین های نظارتی 4K ، UHD یا اولترا اچ دی است. در دسته بندی کیفیت تصویر دوربین مداربسته، رزولوشن 4K  بالاترین کیفیت تصویر را دارد. دوربین های 8 مگاپیکسلی دارای کیفیت تصویر 4K هستند. در ادامه به مشخصات کیفیت تصویر 4K در دوربین های مداربسته می پردازیم.

  • وضوح

کیفیت تصویر 4K بی نظیر است. عکس های با این کیفیت وضوح بسیار بیشتری نسبت به عکس های ارزان دارند.

  • وضوح تصویر

وضوح تصویر در4K ، 3840×2160  پیکسل است. به عبارت دیگر، تصویر تقریباً 8294400 پیکسل خواهد بود.

  • کاربرد در برنامه های حرفه ای

دوربین های مداربسته با کیفیت 4K در کاربردهای حرفه ای مانند نظارت بر مناطق بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. نصب دوربین مداربسته در نور و چمستان از نوع 4Kدر پروژه های ساختمانی بزرگ، سایت های صنعتی و وسایل نقلیه و حمل و نقل عمومی نیز رایج است.

  • شناخت جزئیات دقیق

با رزولوشن 4K، می توانید جزئیات بسیار دقیق تر مانند چهره اشخاص، اعداد پلاک  ماشین ها و اشیاء ریز دیگر را تشخیص دهید.

  • قیمت بالا

دوربین های با وضوح 4K اغلب از نظر مالی گران تر هستند اما کیفیت تصویر بسیار بهتری را ارائه می دهند.

  • فضای ذخیره سازی بیشتر

تصاویر با وضوح 4K اندازه بزرگی دارند، بنابراین به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند.

دوربین مداربسته در چمستان

دوربین های HD در چمستان و نور

High Definition یا کیفیت بالا و مخفف آن HD است. وضوح تصویر دوربین HD 720*1280 است. وضوح این عدد یک مگا پیکسل است. هنگامی که تصاویر با کیفیت HD بر روی دستگاه ضبط می شوند، به کاربران اجازه می دهند تا آنها را بزرگ کنند. به این ترتیب می توانند موضوع مورد نظر خود را با کیفیت قابل قبولی مرور کنند. البته وضوح جزئیات در این کیفیت تصویر متوسط است. دوربین مداربسته در نور از نوع HD کیفیت بسیار بالایی دارد و با تغییر دادن فرکانس سیگنال های آنالوگ می تواند تصاویر  با کیفیتی ارائه دهد.

ویژگی های دوربین 4K

دوربین های 4K نوعی دوربین تحت شبکه هستند و از ویژگی ها و مزایای فراوان برخوردار هستند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • دوربین های تحت شبکه 4K به دلیل تعداد پیکسل های بالاتر، جزئیات و وضوح تصویر بهتری دارند.
  • ویژگی ها و جزئیات لباس افراد ثبت شده توسط این دوربین ها می تواند نقش مهمی در شناسایی فرد مجرم در هنگام تصادف یا وقوع حادثه داشته باشد.
  • برخی از دوربین های مداربسته 4K دارای لنز موتوری هستند و قابلیت زوم با وضوح بسیار بالا را دارند.
  • میدان دید در دوربین های مداربسته 4K نسبت به دوربین 2 مگاپیکسلی 2MP وسیع تر است.
  • در حال حاضر دوربین های مداربسته 4K بسیار محبوب شده اند و جایگزین مناسبی برای دوربین های 1080P شده اند. توصیه می شود در هنگام خرید دوربین مداربسته در چمستان و نور آخرین تکنولوژی را انتخاب کنید. زیرا کیفیت 4k به زودی استاندارد دوربین مداربسته خواهد شد و برای مدت طولانی به کار می رود.

خرید دوربین مداربسته در نور و چمستان

سخن آخر

یکی از فاکتورهای مهم در خرید و نصب دوربین مداربسته در نور، کیفیت تصویر است. کیفیت فیلمبرداری در دوربین مداربسته مانند هر دوربین دیگری بسیار مهم است و نیاز به دقت دارد. هنگام مقایسه کیفیت تصویر دوربین مداربسته، مهم است که همه عوامل  ذکر شده در مقاله را در نظر بگیرید و دوربینی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. اگر شما هم قصد خرید دوربین مداربسته در چمستان و نور را دارید می توانید با همکاران ما و شماره تماس های مندرج در سایت تماس بگیرید و پس از مشاوره رایگان دوربین مداربسته مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

 

 

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.