استخدام 09123902037

کلیه محصولات آریا ایمن همراه با گارانتی تعویض بدون قید و شرط و پشتیبانی کاملا پاسخگو، عرضه می شود.

نحوه راه‌اندازی و نصب دوربین مداربسته در فروشگاه و مغازه چمستان و نور

نصب دوربین مداربسته در نور

نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری امروزه به یکی از کارهای ضروری ساختمان ها تبدیل شده است. مراحل نصب یکی از مهم ترین فرایندها در سیستم های دوربین مداربسته برای به دست آوردن تصاویر صاف و با کیفیت بالا است. زیرا اگر این کار طبق استانداردها و نوع محصول انجام نشود، شاهد نقض فرآیند نظارت و کنترل زیست محیطی خواهیم بود. در این مقاله نحوه راه اندازی و نصب دوربین مداربسته در نور را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

فروش دوربین مداربسته در چمستان

نحوه راه‌اندازی و نصب دوربین مداربسته در فروشگاه و مغازه چمستان و نور

فرآیند تحقیق ، انتخاب، نصب و خرید دوربین مداربسته در چمستان و نور کار جذابی است. با توجه به اینکه سیستم دوربین مدار بسته از اجزای مختلفی تشکیل شده است، روند آماده سازی اجزای سیستم جزء کار نصب خواهد بود. برش سیم ها و کابل ها ، متصل کردن کانکتورهای مفید به کابل، بررسی وصل شدن آن ها و غیره از مراحل آماده سازی به شمار می آیند. هنگام نصب دوربین در موقعیت ثابت ، باید دقت داشته باشید که قبل از تنظیم ابتدا زاویه دید دوربین را تأیید کنید ، در غیر این صورت ممکن است نیاز به تنظیم و راه اندازی مجدد دوربین داشته باشید. با توجه به نوع تکنولوژی سیستم، نصب سیستم دوربین مداربسته کمی متفاوت خواهد بود. در این بخش از مقاله تمامی مراحل نصب دوربین مداربسته به صورت مرحله به مرحله با جزئیات مناسب شرح داده شده است.

  1. انتخاب دوربین مناسب

شاید بسیاری از افراد این قسمت از راهنمای دقیق نصب دوربین مداربسته را در نظر نگیرند ، اما این مرحله اساس کل فرآیند یعنی انتخاب یک دوربین مداربسته کاربردی است. ابتدا دوربین های مناسب را به تعداد کافی و با ویژگی های فنی ایده آل برای مغازه یا فروشگاه خود خرید کنید و سپس به فاز نصب بروید. بنابراین اولین قدم در انتخاب دوربین مداربسته در مغازه شهر نور ، تعیین محل نصب آن ها است.

  1. بهترین مکان برای نصب دستگاه ضبط تصاویر

یکی از مهمترین مراحل در نصب سیستم دوربین مداربسته، انتخاب محل مناسب برای DVR/NVR است. هنگام خرید دوربین مداربسته در چمستان و نور برای اطلاع بیشتر از قیمت و ویژگی های محصول می توانید به مقالات ما در سایت مراجعه کنید. این مکان باید سه عملکرد مهم داشته باشد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • حفاظت و امنیت بالا

دستگاه ضبط تصاویر باید در مکانی قرار گیرد که دسترسی آن محدود باشد تا مزاحمان نتوانند به آن دسترسی داشته باشند. توصیه می شود این دستگاه را در یک محفظه قابل قفل نصب کنید.

  • شرایط محیطی ایده آل

دما و رطوبت محیط باید در محدوده توصیه شده توسط سازنده دستگاه باشد تا هنگام ضبط اختلال ایجاد نشود.

  • کابل کشی آسان

مکانی را انتخاب کنید که برای کاهش هزینه‌های نصب، کابل کشی بین دوربین و ضبط‌کننده آسان باشد. با در نظر گرفتن این سه عامل، بهتر است مکانی را دور از دید عمومی و دسترسی اما نزدیک به دوربین انتخاب کنید. همچنین توصیه می شود از وسایل ایمن استفاده کنید.

  1. مدار و کابل را نصب کنید

پس از قرار دادن هر دوربین در محل مناسب؛ سیم کشی باید طبق دستورالعمل جامع نصب دوربین مداربسته در فروشگاه نور و چمستان شروع شود. اتصال دوربین ها به گونه ای است که باید دو کابل به هم وصل شوند، یکی کابل که وظیفه آن انتقال تصویر است و کابل دیگر مجموعه ای از کابل ها و مدارهای برق است که به عنوان منبع تغذیه دوربین نظارت تصویری در نظر گرفته می شود. کابل ها و مدارهای مختلفی برای نصب دوربین مداربسته در بازار موجود است که از جمله آنها می توان به کابل ترکیبی با کابل نمایشگر و منبع تغذیه مجموعاً 12 ولت اشاره کرد. دوربین های مدار بسته را می توان برای انتقال اطلاعات تصویر از طریق CAT5 و CAT6 به شبکه متصل کرد و از برق اترنت برای انتقال نیرو به دوربین های مداربسته استفاده کرد.

  1. تنظیمات نرم افزار برای مدار دوربین

پس از اجرای همه فرایندهای عملی در زمینه آموزش نصب دوربین مداربسته در مغازه شهر نور ، اکنون پروژه شما وارد مرحله اجرای نرم افزار می شود. طبق راهنمای جامع نصب دوربین مداربسته، مراحل ساخت نرم افزار بسته به دوربینی که انتخاب می کنید متفاوت است. علاوه بر تاثیر نوع و برند دوربین، نوع شبکه ای که انتخاب می کنید نیز بسیار مهم است. بنابراین رویه جامعی در این قسمت وجود ندارد و همه چیز مربوط به دوربین انتخابی، نوع مدار و مدل DVR است اما در کل این مرحله در مقایسه با مراحل قبلی به زمان کمتری نیاز دارد.

 

خرید دوربین مداربسته در چمستان

نحوه راه اندازی و نصب دوربین مداربسته تحت شبکه در نور و چمستان

نصب دوربین مداربسته در فروشگاه نور و چمستان اهمیت زیادی در امنیت مغازه ها دارد. برای نصب دوربین مانیتورینگ شبکه از کابل شبکه و سوکت شبکه استفاده می شود. نصب کابل شبکه به معنای اتصال یک کابل شبکه جفت پیچ خورده به سوکت Rj-45است. در هنگام راه اندازی شبکه کابل های طولانی مور نیاز است که به این نوع سوکت متصل شوند.

می توانید از پچ کورد (کابل هایی با طول و سوکت های خاص) استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که خرید پچ کورد می تواند بسیار گران باشد. به علاوه طول این پچ کوردها از قبل تعیین شده است که گاهی اوقات با طول دلخواه ما متفاوت است. از این رو سعی کنید خودتان یک کابل با طول مناسب تعیین کنید. توجه داشته باشید که اتصال کابل شبکه یک عملیات حساس و ظریف است. بنابراین، در صورتی که حتی یک سیم را اشتباهی وصل کنید، با مشکل مواجه خواهید شد. پس از فشار دادن سوکت به داخل کابل، اطمینان حاصل کنید که یکپارچگی اتصال را با استفاده از تستر کابل بررسی کنید.

 

خرید دوربین مداربسته در چمستان

سخن آخر

دوربین های مداربسته ابزار بسیار مهمی برای افزایش امنیت و نظارت بر ساختمان های تجاری هستند. با نصب دوربین مداربسته در فروشگاه چمستان و نور می توان نظارت بهتری بر فعالیت ها و شناسایی و پیشگیری از حوادث ایجاد کرد. اگر برای خرید دوربین مداربسته در چمستان و نور به دنبال مشاوره رایگان هستید پیشنهاد می کنیم با همکاران ما در ارتباط باشید .

 

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا ایمن -دوربین مداربسته - دزدگیر اماکن - جک درب کنترلی پارکینگ
دفتر مرکزی: نوشهر-فردوسی شمالی-سمت بندر-آریاایمن 09123902037 info[at]ariaimen.ir

آریا ایمن، مجموعه ای تخصصی در حیطه فروش جزء، پخش عمده، نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، جک درب کنترلی، خانه هوشمند، کرکره برقی، سیستم اعلام حریق، گیت فروشگاهی و دستگاه حضور غیاب در استان مازندران می باشد.